روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.

مدیر محصولی را تصور کنید که تصمیم دارد جلسه روتین یک ساعته روزهای زوج را، به جلسه روزانه نیم ساعته تغییر دهد. او می‌تواند بدون شنیدن نظرات افراد تیم، تغییر ساختار جلسات را در یک ایمیل اطلاع دهد یا طی یک جلسه و با دریافت بازخورد افراد تیم درباره ساختار جلسات، تصمیم نهایی را بگیرد و آن را اجرایی کند. کدام یک از این دو راه حل، باعث افزایش انگیزه بیشتر افراد برای شرکت و تاثیرگذاری بیشتر آنها در جلسات آینده می‌شود؟

بدیهی است که در حالت دوم که دریافت بازخورد در جهت درستی قرار گرفته، تمامی افراد تیم انگیزه بیشتری خواهند گرفت.

در یک محیط کاری نمونه‌های این چنینی زیاد هستند. به‌ دلیل اهمیتی که بازخورد دادن در سازندگی شرایط کاری دارد، در دهمین قسمت از دات‌کست به آن پرداخته‌ایم.

اهمیت بازخوردگرفتن به حدی است که یک کسب‌وکار می‌تواند بخش عمده هزینه و وقت خود را صرف دریافت بازخورد از مشتریانش کند.

اما ارائه و دریافت بازخورد هم، برای آنکه سازنده باشد، آدابی دارد. در دهمین قسمت دات‌کست، با راه و روش‌های صحیح ارائه و دریافت بازخورد، بیشتر آشنا خواهیم شد و از خصوصیات یک بازخورد صحیح صحبت می‌کنیم.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

مطالب مرتبط