سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

داتین، امسال هم موفق شد، جوایز کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال را در سه محور زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و مدیریت کار در دوران کرونا دریافت کند.

در مراسم پایانی این رویداد که ۱۶ شهریورماه برگزار شد، داتین توانست «تندیس سیمین» زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه «مدیریت کار در دوران کرونا» را کسب کند. همچنین در بخش رهبری دیجیتال، مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین تقدیرنامه رهبری دیجیتال را به دلیل اهتمام به رهبری دیجیتال از آن خود کرد.

داتین سال گذشته نیز موفق شده بود تندیس سیمین زبدگی دیجیتال و رهبری دیجیتال این رویداد را به خود اختصاص دهد.

محورهای ارزیابی کنفرانس تحول دیجیتال در چهار محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال، رهبری دیجیتال و محور ویژه (مدیریت کار در عصر کرونا) است. در این کنفرانس، خبرگان دانشگاهی و حرفه‌ای تحول دیجیتال گرد هم می‌آیند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. در اختتامیه این رویداد نیز از برگزیدگان پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال تقدیر به ‌عمل می‌آید. رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهم‌ترین رویداد حرفه‌ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌هاست. شایان ذکر است در چهار دوره پیشین این رویداد، بیش از ۵۰ سازمان ایرانی ارزیابی شده‌اند.

Rate this post

مطالب مرتبط

 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
دومین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی منتشر شد/ نخستین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی با محوریت تقلب و تخلف در صنعت بانکی، تابستان 1401 منتشر شد و حالا در دومین شماره موضوع فراگیری مالی و توانمندسازی اقتصادی افراد جامعه مورد توجه قرار گرفته است.
 
بانکداری دیجیتال، دیجیتالی‌کردن هر سطحی از خدمات بانکداری از ابتدا تا انتهاست. این بدان معناست که بانک‌ها برای خودکارسازی عملیات پشتیبان مانند وظایف اداری و پردازش داده‌ها به هوش مصنوعی تکیه می‌کنند که به‌نوبه خود فشار واردشده بر کارمندان را برای انجام وظایف روزمره کاهش می‌دهد.
 
در این یادداشت سعی شده نقش و نقاط اثر هر یک از ارکان و بازیگران اکوسیستم نوآوری و تحول در صنعت بیمه مورد نقد و بررسی قرار گیرد. قبل از آن، الزامات شش‌گانه موثر بر شکل‌گیری اکوسیستم تحول دیجیتال صنعت بیمه مرور شده است.