داتین از چهارمین دوره مسابقه کدنویسی مبهم حمایت می‌کند

روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته برگزار شد و داتین موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه در دو محور «زبدگی دیجیتال» و «رهبری دیجیتال» شد.

چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته در سه محور رهبری دیجیتال، نوآوری دیجیتال و زبدگی دیجیتال برگزار شد و داتین توانست در رقابت با سازمان‌هایی همچون بیمه رازی، بانک انصار، بانک ملت، ایرانسل، شرکت ملی پست ایران، بانک سینا و…. تندیس سیمین در محور زبدگی دیجیتال را دریافت کند.

همچنین حمیدرضا آموزگار؛ معاون توسعه محصول داتین نیز، موفق به دریافت تقدیرنامه محور رهبری دیجیتال شد.

این ارزیابی تحول دیجیتال هر ساله به همت دانشگاه تهران برگزار می‌شود و می‌کوشد با گردآوردن نخبگان دانشگاهی و خبرگان دانشگاهی حرفه‌ای در حوزه تحول دیجیتال و استفاده از تجارب عملی آنها در حوزه تحول دیجیتال به تدوین و ارزیابی نقشه راه تحول دیجیتال در صنایع مختلف بپردازد.

Rate this post

مطالب مرتبط

 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
در این یادداشت سعی شده نقش و نقاط اثر هر یک از ارکان و بازیگران اکوسیستم نوآوری و تحول در صنعت بیمه مورد نقد و بررسی قرار گیرد. قبل از آن، الزامات شش‌گانه موثر بر شکل‌گیری اکوسیستم تحول دیجیتال صنعت بیمه مرور شده است.
 
وقتی بانک‌ها به تحول دیجیتال می‌اندیشند، عموما لزوم تحول را در حوزه‌های مختلفی از نرم‌افزارهای اصلی خود از جمله نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سامانه‌ تسهیلات، سامانه‌های واریز و برداشت و مانند آنها در نظر می‌گیرند. اما هزینه و پیچیدگی عظیم جایگزینی سیستم‌های موجود باعث می‌شوند تا بانک‌ها در ایجاد این تغییرات مردد باشند.
 
داتین، امسال هم موفق شد، جوایز کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال را در سه محور زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و مدیریت کار در دوران کرونا دریافت کند. داتین سال گذشته نیز موفق شده بود تندیس سیمین زبدگی دیجیتال و رهبری دیجیتال این رویداد را به خود اختصاص دهد.