داتین از چهارمین دوره مسابقه کدنویسی مبهم حمایت می‌کند

روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

داتین در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور حمایت از جامعه و کسب‌وکارها در برابر بحران کرونا از کمپین نفس حمایت مالی کرد.

با شیوع کرونا و ابتلا جمعی از هموطنان‌مان به این ویروس، بی‌تفاوتی به این بحران دشوار و در همین لحظات است که هر یک از ما باید با تمام قوا در کنار مردم و فعالان حوزه درمان و بهداشت بایستیم. در همین راستا و به منظور همراهی با دیگر فعالان بخش خصوصی برای کمک به بحران کرونا در کشور، داتین به کمپین نفس پیوست و با حمایت مالی از آن، قدمی هر چند کوچک برای عبور از این بحران و روزهای سخت برداشت.

تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز در بحث بهداشتی و پزشکی مهم‌ترین هدفی است که در این کمپین دنبال می‌شود و تلاش دارد با اطلاع‌رسانی بیشتر بنگاه‌های بخش خصوصی را آگاه کند که با مخاطرات این بحران آشنا شوند و از کارمندان خود محافظت کنند. همچنین تولید و توسعه و استفاده از فناوری‌های جدید در تهیه اقلام بهداشتی از دیگر اهداف کمپین نفس است که نقش نوآورانه استارت‌آپ‌ها را به‌عنوان بازوهای این کمپین،  پراهمیت‌تر می‌کند.

 

Rate this post

مطالب مرتبط

 
داتین براساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط هیئت داوران، جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورند. این شرکت در اولین حضور خود در این رویداد، موفق به دریافت گواهینامه ملی مدیریت مالی ایران شد و سعید شیرازیان، معاون مالی و عضو هییت‌مدیره داتین به نمایندگی از شرکت، این جایزه را از داوران رویداد دریافت کرد.
 
مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر مانند ادوار گذشته در سال 1401 شرکت‌های برتر ایران را از نظر اطلاعات مالی آنها در سال قبل مورد ارزیابی قرار داد. امسال نیز این شرکت‌ها را در شاخص‌هایی نظیر فروش، ارتقای رتبه، رشد فروش، ارزش‌افزوده، دارایی، اشتغال‌زایی، سودآوری، بازده فروش، صادرات، ارزش بازار و... ارزیابی و معرفی کرد.
 
داتین استراتژی خود را بالابردن سطح دسترس‌پذیری افراد جامعه به خدمات مالی و توانمندسازی آنان قرار داده و حالا در یازدهمین سال فعالیتش، بر اساس این استراتژی در بلوط سرمایه گذاری کرد تا پازل خدمات خود را با محوریت توسعه فراگیری مالی بهبود دهد.
 
دومین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی منتشر شد/ نخستین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی با محوریت تقلب و تخلف در صنعت بانکی، تابستان 1401 منتشر شد و حالا در دومین شماره موضوع فراگیری مالی و توانمندسازی اقتصادی افراد جامعه مورد توجه قرار گرفته است.