روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

۲۷ اسفندماه امسال، رکورد تراکنش‌های پردازش شده در سامانه‌‌های بانکداری داتین با بیش از ۳۷ میلیون تراکنش شکسته شد.

در این روز در مجموع ۳۷٫۲۱۴٫۸۳۳ تراکنش مبتنی بر کارت در بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون پردازش شد که با اغماض از شش ساعت بامداد (۱۲ شب تا ۶ صبح)، بطور متوسط در هر ثانیه ۵۷۰ نفر از طریق سامانه‌های داتین خدمات مالی دریافت کرده‌‌اند.

چشم‌انداز و فلسفه وجودی داتین «توسعه فراگیری مالی» است. داتین در سال آینده تمرکز ویژه‌ای بر محصولات و خدمات برای گروه‌های Unbanked یا Underbanked خواهد داشت تا نقش و تاثیرگذاری داتین در توسعه فراگیری مالی جامعه پررنگ‌تر باشد.

فراگیری مالی به این معناست که باید دسترسی عادلانه به خدمات مالی برای اقشار جامعه فراهم شود تا ‌افراد و شرکت‌ها دسترسی مشابه و عادلانه‌ای به خدمات مالی (حساب و سپرده، اعتبار، بیمه، بورس و اوراق بهادار) داشته باشند. خدمات ساده، به‌موقع، مناسب و مقرون به‌صرفه.