سال نو، چهره نو
روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

در دهمین سال فعالیت داتین و هم‌زمان با سال نو، لوگوی جدید و فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد.

نشان تجاری داتین در سال 1391 و بر اساس الزامات برند، استراتژی‌ها و ماهیت کسب‌و‌کار آن زمان طراحی شده بود. پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پاره‌ای از استراتژی‌های سازمانی، نیاز به تغییراتی درهویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.

مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با 10 سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.

لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحی‌شده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است. در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجم‌تر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تاکید شده است.

در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به مرور تکمیل خواهد شد.

برای دریافت فایل هویت بصری، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت لوگوی جدید داتین، اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط