همراهی داتین در طرح آموزشی فناپ کمپس
هویت بصری داتین
سال نو، چهره نو

در دهمین سال فعالیت داتین و هم‌زمان با سال نو، لوگوی جدید و فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد.

نشان تجاری داتین در سال 1391 و بر اساس الزامات برند، استراتژی‌ها و ماهیت کسب‌و‌کار آن زمان طراحی شده بود. پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پاره‌ای از استراتژی‌های سازمانی، نیاز به تغییراتی درهویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.

مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با 10 سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.

لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحی‌شده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است. در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجم‌تر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تاکید شده است.

در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به مرور تکمیل خواهد شد.

برای دریافت فایل هویت بصری، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت لوگوی جدید داتین، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
قسمتی از تجربه‌نگاری مسیر یازده ساله داتین در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای بزرگ مقیاس، تحت‌نام «سکوی تجربه» و با پیام «بازخوانی تجربه‌های داتین» در سایت داتین به آدرس www.dotin.ir/experience-platform در دسترس قرار گرفت. 
در مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد، داتین به‌عنوان واحد برتر گروه صنایع نرم‌افزار معرفی و لوح تقدیر و تندیس این رویداد را از آن خود کرد. این مراسم، شنبه دهم تیرماه به‌منظور گرامی‌داشت روز صنعت و معدن و با حضور فعالان حوزه صنعت در سالن اجلاس سران برگزار شد
داتین براساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط هیئت داوران، جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورند. این شرکت در اولین حضور خود در این رویداد، موفق به دریافت گواهینامه ملی مدیریت مالی ایران شد و سعید شیرازیان، معاون مالی و عضو هییت‌مدیره داتین به نمایندگی از شرکت، این جایزه را از داوران رویداد دریافت کرد.