نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
dotcast

اپیزود شماره ۱۷ داتکست؛ خودمراقبتی

ما در یک دوران گذار به سر می‌بریم، این‌که کلمه گذار چقدر توانایی توصیف احوالات این روزهای ما را دارد هم جای سوال است. ما هم مانند شما هستیم، در روزهای اخیر با اخباری مواجه بوده‌ایم که دیگر شبیه به انسان‌های قبل از خواندن آن خبر نبوده‌ایم. چاره‌ چیست؟

ما در این ایپزود درباره راهکارهایی صحبت می‌کنیم که با به کارگیری آن‌ها می‌توانیم به سلامت روانمان کمک کنیم و به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

در هفدهمین قسمت از داتکست ما درباره خودمراقبتی صحبت می‌کنیم، روش‌هایش را باهم مرور می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که آنها را به ساده‌ترین شکل بیان کنیم تا همه افراد بتوانند برای مراقبت از جسم و روانشان از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند. شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند. در سیزدهمین اپیزود داتکست، درباره «عاملیت» صحبت کردیم. قبل از هر چیزی مفهوم «عاملیت» را واضح‌تر گفتیم.