نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
پادکست داتکست

اپیزود شماره 8 داتکست؛ ارتباطات غیرکلامی

داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.

امکان ندارد اهل فیلم باشید اما با شنیدن قطعه موسیقی فیلم Interstellar تصویری از آن را در ذهن نسازید. آیا می‌دانید این قطعه موسیقی تاثیرگذار چطور ساخته شد؟ آیا تاثیر آن را روی ذهن کریستوفر نولان، کارگردان فیلم می‌دانید؟

هانس زیمر برای ساخت این قطعه موسیقی، تنها یک صفحه از ایده‌ فیلم Interstellar را دریافت کرد و آن را ساخت. جالب‌تر آنکه، تا پیش از ساخت قطعه موسیقی توسط او، این فیلم خارق‌العاده تنها در حد یک ایده بود و کریستوفر نولان روح فیلم خود را درون قطعه موسیقی ساخته‌شده، پیدا کرد.

تاثیر این قطعه موسیقی روی ذهن کریستوفر نولان و تمام بینندگان این شاهکار سینمایی، خبر از اهمیت ارتباطات غیرکلامی می‌دهد. هنر یک کارگردان خوب آن است که با کمترین تاکید روی کلام بتواند حس‌وحال دنیای فیلمش را به مخاطبش عرضه کند. درواقع آن چیزی که کارگردان‌های بزرگ تاریخ سینما را از دیگران جدا می‌کند، استفاده هوشمندانه و خلاقانه آنها از عوامل جانبی تصویر، غیر از ارتباطات کلامی است؛ همان موضوعی که در این قسمت از دات‌کست، درباره آن صحبت خواهیم کرد.

ارتباطات غیرکلامی موضوعی است که در هشتمین دات‌کست از آن گفته‌ایم و با انواع این نوع ارتباط و تاثیر آنها بر ذهن آشنا خواهیم شد.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

در هفدهمین قسمت از داتکست ما درباره خودمراقبتی صحبت می‌کنیم، روش‌هایش را باهم مرور می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که آنها را به ساده‌ترین شکل بیان کنیم تا همه افراد بتوانند برای مراقبت از جسم و روانشان از آن استفاده کنند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند. شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.