همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
dotinnews70

داتین برگزیده چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال شد

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته برگزار شد و داتین موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه در دو محور «زبدگی دیجیتال» و «رهبری دیجیتال» شد.

چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته در سه محور رهبری دیجیتال، نوآوری دیجیتال و زبدگی دیجیتال برگزار شد و داتین توانست در رقابت با سازمان‌هایی همچون بیمه رازی، بانک انصار، بانک ملت، ایرانسل، شرکت ملی پست ایران، بانک سینا و…. تندیس سیمین در محور زبدگی دیجیتال را دریافت کند.

همچنین حمیدرضا آموزگار؛ معاون توسعه محصول داتین نیز، موفق به دریافت تقدیرنامه محور رهبری دیجیتال شد.

این ارزیابی تحول دیجیتال هر ساله به همت دانشگاه تهران برگزار می‌شود و می‌کوشد با گردآوردن نخبگان دانشگاهی و خبرگان دانشگاهی حرفه‌ای در حوزه تحول دیجیتال و استفاده از تجارب عملی آنها در حوزه تحول دیجیتال به تدوین و ارزیابی نقشه راه تحول دیجیتال در صنایع مختلف بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

امروزه با پدیدآمدن پلتفرم‌های ابری که ضمن تضمین قابل‌اعتمادبودن و مقیاس‌پذیری در بالاترین سطح از استانداردها، قیمت بسیار مناسبی هم برای خدمات خود ارائه می‌دهند، بازاندیشی این سوال بنیادین که آیا بانک‌ها حتما باید خودشان مدیریت زیرساخت ابری خود را به‌صورت متمرکز برعهده داشته باشند، ضروری به‌نظر می‌رسد.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
اصطلاح «بانکداری بدون Core» یا (Coreless Banking) از محدودیت‌های سیستم‌های Core سنتی پدید آمده و از معماری بانکی‌ای دفاع می‌کند که به یک Core واحد و یکپارچه وابسته نیست. درعوض، از پلتفرم‌های مبتنی‌بر پردازش و ذخیره‌سازی ابری، APIها (رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی) و معماری ریزخدمات (Microservices) برای ایجاد یک زیرساخت بانکی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر استفاده می‌کند.
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.