حرکت از معماری نرم‌افزار به معماری سازمانی
dotinnews70

داتین برگزیده چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال شد  

اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته برگزار شد و داتین موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه در دو محور «زبدگی دیجیتال» و «رهبری دیجیتال» شد.

چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته در سه محور رهبری دیجیتال، نوآوری دیجیتال و زبدگی دیجیتال برگزار شد و داتین توانست در رقابت با سازمان‌هایی همچون بیمه رازی، بانک انصار، بانک ملت، ایرانسل، شرکت ملی پست ایران، بانک سینا و…. تندیس سیمین در محور زبدگی دیجیتال را دریافت کند.

همچنین حمیدرضا آموزگار؛ معاون توسعه محصول داتین نیز، موفق به دریافت تقدیرنامه محور رهبری دیجیتال شد.

این ارزیابی تحول دیجیتال هر ساله به همت دانشگاه تهران برگزار می‌شود و می‌کوشد با گرد آوردن نخبگان دانشگاهی و خبرگان دانشگاهی حرفه‌ای در حوزه تحول دیجیتال و استفاده از تجارب عملی آنها در حوزه تحول دیجیتال به تدوین و ارزیابی نقشه راه تحول دیجیتال در صنایع مختلف بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.
علی بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی تغییر در نگرش را لازمه ریل‌گذاری برای توسعه فناوری در صنعت بیمه می‌داند
علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، نوآوری را ضرورت امروز صنعت بیمه کشور می‌داند و برای آن حد و مرزی قائل نیست. به گفته او نوآوری رویکردی است که در تمامی لایه‌های زنجیره ارزش بیمه می‌تواند به کار گرفته شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد.
چگونه اکوسیستم مالی در بانکداری دیجیتال و نئوبانک‌ها شکل می‌گیرد؟
طی سالیان اخیر، دیجیتالی شدن کسب‌وکارهای خدماتی چه برای ارائه‌دهندگان و چه خدمت‌گیرندگان، مزیت‌های چشم‌گیری به‌دنبال داشته و صنعت بانکداری نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نبوده، بلکه شاید بیش از سایر صنایع از آن منتفع شده است.
به عقیده‌ مهدی شامی زنجانی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، اولین دلیلی که موجب شده تحول دیجیتال در صنعت بانکداری ما به‌درستی اجرا نشود، بحران مفهوم‌سازی و درک نادرست از اقتضائات عصر دیجیتال در این صنعت است.