نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
dotinnews71

داتین در دو عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت داتین تولیدکننده نرم‌افزار و ارائه‌دهنده راهکارهای جامع بانکی و مالی در کشور، برنامه‌نویس Back-End و Front-End استخدام می‌کند.

شرکت داتین از شرکت‌های پیشرو در تولید نرم‌افزار و ارائه‏‌دهنده محصولات و خدمات فناوری اطلاعات به بانک‏‌ها و موسسات مالی و بزرگترین زیرمجموعه هلدینگ فناپ است که به منظور تکمیل نیروی انسانی خود، افرادی را با توانمندی و تخصص‏‌های زیر دعوت به همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را از طریق بخش همکاری سایت داتین برای این دو عنوان شغلی ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رشد پلتفرم‌های Low-code/ no-code به‌دلیل کمبود توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار و نیاز به بهبود زمان انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، افزایش یافته تا مشکلات کسب‌وکارها با سرعت بهتری حل شود.
داتین با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های برنامه‌نویسی و همچنین، شناخت و جذب افراد توانمند و خلاق در حوزه برنامه‌نویسی از رویداد شریف کدجم حمایت می‌کند. درنهایت 15 نفر برتر این رقابت، می‌توانند از این شرکت بازدید کنند و با فعالیت‌های آن آشنا شوند.
دانشگاه فردوسی و شتاب‌دهنده تریگ‌آپ با حمایت و همراهی داتین، رویداد Block&Fin Stars را برای دانشجویان و علاقه‌مندان به نوآوری و فناوری‌های مالی برگزار می‌کند. رویداد Block&fin Stars در ۱۳ اسفندما از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در سالن خیام دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.
مدرسه داتین از هفت تا هفدهم اسفندماه جاری، میزبان اولین تور فناوری با حضور دانشجویان خراسانی با نام «سفر فناورانه» است که با هدف تسهیل مسیر یادگیری، توسعه شغلی و حرفه‌ای دانشجویان و علاقه‌مندان به فناوری برگزار خواهد شد.