همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
dotinnews60

داتین فروش و صدور بیمه‌نامه شخص ثالث را الکترونیکی کرد

همزمان با شیوع کرونا و در راستای دیجیتالی شدن هر چه بیشتر خدمات صنعت بیمه، داتین با ارائه زیرساخت‌های استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه‌نامه را برای بیمه‌گزاران شرکت‌های طرف قرارداد خود از ابتدای سال 99 فراهم کرد.

فروش آنلاین بیمه‌نامه، گامی مهم در جهت حفظ سلامتی و صرفه‌جویی در وقت بیمه‌گزاران است. با این امکان جدید، بیمه‌گزاران شرکت‌های بیمه طرف قرارداد شرکت داتین می‌توانند بدون مراجعه حضوری، اطلاعات اولیه خود را در درگاه الکترونیکی شرکت‌ها به صورت آنلاین ثبت و بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.

فروش آنلاین بیمه‌نامه مطالبه‌ای بود که بیمه مرکزی همزمان با شیوع بیماری کرونا و در راستای حرکت در بستر دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمه‌گزاران از شرکت‌های بیمه مدنظر داشت. داتین به عنوان تامین‌کننده زیرساخت و نرم‌افزارهای صنعت بیمه که تاکنون راهکار بیمه‌گری خود را در شرکت‌های بیمه پاسارگاد، کوثر، حکمت صبا و باران پیاده‌سازی کرده، دیجیتالی شدن تمامی فرایندهای صنعت بیمه و تغییر در سطح کیفی ارائه خدمات را در دستور کار قرار داده و در تلاش است نقش مهمی را در توسعه کسب‌و‌کار شرکت‌های بیمه و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گزاران ایفا کند.

در این راستا، داتین به زودی و در آینده نزدیک از پیاده‌سازی کامل دیگر فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه الکترونیکی شدن خدمات خبر خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فناوری‌های نوین به بیمه‌ها امکان می‌دهند تا براساس داده‌های کاربری و تحلیل‌های پیشرفته، محصولاتی را ارائه دهند که به نیازهای خاص هر فرد پاسخ می‌دهد. این موضوع به موتور بیمه شخصی‌سازی‌شده و نیاز به توانایی‌های فناورانه اشاره دارد.
اینشورتک که از ترکیب دو کلمه بیمه (Insurance) و فناوری (Technology) ایجاد شده، به چیزی فراتر از فناوری بیمه برای کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری اشاره می‌کند. اینشورتک یک زیست‌بوم (اکوسیستم) جدید در صنعت بیمه است.
 عوامل بسیاری در نتایج مثبت یا منفی صنعت بیمه موثر است، اما یکی از موثرترین راهکارها آن است که به کمک روش‌های موثر تحقیقات، با شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های بازار، ضمن کاهش هزینه‌ها، حق بیمه تولیدی و ضریب نفوذ آن را افزایش داد.
رشد پلتفرم‌های Low-code/ no-code به‌دلیل کمبود توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار و نیاز به بهبود زمان انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، افزایش یافته تا مشکلات کسب‌وکارها با سرعت بهتری حل شود.