همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
علیرضا ارومند- داتین

همایش معماری میکروسرویس با حمایت داتین برگزار می‌شود

همایش «معماری میکروسرویس از افسانه تا واقعیت» پنجشنبه سوم شهریورماه، با حمایت داتین برگزار می‌شود.

معماری میکروسرویس، به دنبال ارائه سرویس‌های نرم‌افزاری مستقلی است که کارکردهای تجاری خاصی را در یک اپلیکیشن ارائه کنند. سرویس‌هایی که با یکدیگر همکاری دارند، به صورت مستقل از هم نگهداری می‌کنند و بر کارکرد یکدیگر نظارت دارند. با وجود سابقه استفاده از این معماری، به دلیل آموزش و درک نادرست آن، اشتباهات بزرگی در طراحی پروژه‌های مبتنی بر میکروسرویس رخ داده است.

با توجه به استفاده داتین از این معماری، علیرضا ارومند، مدیر محصول راهکارهای بیمه‌گری مدرن داتین در این همایش به ارائه موضوعاتی نظیر چیستی و چرایی میکروسرویس، آشنایی با Service Discovery، API Gateway و نقش آن در توسعه میکروسرویس‌ها، مدیریت داده و شرایط توزیع‌شده داده و نحوه استقرار نرم‌افزار می‌پردازد.

این همایش سوم شهریورماه از ساعت ۱۱ در سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود. مخاطبان این رویداد، برنامه‌نویسان و کارشناسان توسعه نرم‌افزار، مدیران و مالکان محصول و علاقه‌مندان به حوزه توسعه نرم‌افزار هستند.

متقاضیان حضور در این رویداد، می‌توانند از طریق این سایت اقدام به ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

 داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود. مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود.
بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.