حرکت از معماری نرم‌افزار به معماری سازمانی
رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور

صعود ۳۳ پله‌ای داتین در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور

همایش شرکت‌های برتر ایران روز یکشنبه ۲۹ دی ماه به‌منظور معرفی بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور برگزار شد و داتین توانست با ۳۳ پله صعود نسبت به سال ۱۳۹۶، رتبه ۳۳۵ را به‌دست آورد.

سازمان مدیریت صنعتی در بیست‌ودومین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش معرفی کرده است که در این میان، شرکت داتین در سال ۱۳۹۷توانست باتوجه به افزایش میزان فروش و ورود به بازارهای جدید، جایگاه ۳۳۵ را از آن خود کند و ارتقای ۳۳ رتبه‌ای را با تلاش و کوشش مدیران و همکاران این شرکت به دست آورد.

به‌دست آوردن بازارهای جدید، حضور پررنگ در بازارهای رقابتی و همچنین جلب رضایت مشتریان از جمله اهدافی است که داتین هر ساله با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به آن تلاش می‌کند و کسب این رتبه و روند صعودی، نشان از تداوم موفقیت و توان متخصصان این شرکت دارد.

رده‌بندی شرکت‌های برتر کشور (IMI-100) هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی و با ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، میزان دارایی، ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
داتین در همایش رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران IMI-100 که روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، توانست با ۳۲ پله رشد نسبت به سال گذشته، رتبه ۲۸۶ را بین ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی کسب کند.
داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مطرح شد
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که برای دانشجویان ورودی سال 1402 دانشگاه غیرانتفاعی خاتم، اول آبان ماه برگزار شده، موضوعاتی مثل چگونگی فرایند بورسیه داتین و فناپ، اهداف آن و مزایایی که برای دانشجویان درپی خواهد داشت، توسط مدیران ارشد داتین و دیگر مدیران هلدینگ فناپ مطرح شد.