نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
فتح دماوند- داتین

فتح بلندترین کوه ایران توسط داتینی‌ها

عزیزالله نگهدار، از همکاران داتین موفق به فتح بلندترین قله آتشفشانی آسیا شد.

دماوند بلندترین کوه ایران و خاورمیانه است که در سال ۱۳۸۷ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در فهرست آثار ملّی ایران ثبت شد و تا به امروز تحت‌ عنوان «اثر طبیعی ملّی» در شمار مناطق چهارگانه ارزشمند از نظر محیط زیست حفاظت می‌شود.

این قله ۵۶۱۰ متری در قسمت مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای خزر و در استان مازندران قرار دارد و به عنوان بلندترین قله آتشفشانی آسیا شناخته می شود.

اواخر مردادماه سال جاری بود که عزیزالله نگهدار از کارشناسان داتین موفق به فتح دماوند شد و پرچم این شرکت را بر بام ایران و برفراز رشته کوه البرز به اهتزاز درآورد.

نگهدار کوهنوردی را به‌صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون به قله‌های علم کوه، آزاد کوه، پاشوره، حماسون، گل زرد و گل اندام صعود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مطرح شد
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که برای دانشجویان ورودی سال 1402 دانشگاه غیرانتفاعی خاتم، اول آبان ماه برگزار شده، موضوعاتی مثل چگونگی فرایند بورسیه داتین و فناپ، اهداف آن و مزایایی که برای دانشجویان درپی خواهد داشت، توسط مدیران ارشد داتین و دیگر مدیران هلدینگ فناپ مطرح شد.
قسمتی از تجربه‌نگاری مسیر یازده ساله داتین در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای بزرگ مقیاس، تحت‌نام «سکوی تجربه» و با پیام «بازخوانی تجربه‌های داتین» در سایت داتین به آدرس www.dotin.ir/experience-platform در دسترس قرار گرفت.