نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
uc0ypqx2

محمد آجدانی به‌ عنوان معاون بانکداری نوین داتین منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد نژادصداقت؛ مدیرعامل داتین، محمد آجدانی به‌عنوان «معاون بانکداری نوین» این شرکت منصوب شد.

آجدانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی الکترونیک و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. او تا آذرماه سال ۱۳۹۷ معاون پرداخت خرد شرکت فناپ پرداخت بود و در حوزه کیف پول آفلاین مبتنی بر کارت بلیت الکترونیک، کیف پول آفلاین مبتنی بر فناوری NFC تلفن‌همراه و سیم‌کارت (راه‌اندازی پروژه کیپاد اولین پروژه از این نوع در خاورمیانه) فعالیت کرده است. از آذرماه ۱۳۹۷ به‌عنوان سرپرست و سپس مدیرعامل سیمرغ تجارت شروع به کار و در حوزه‌های کارت‌، اپلیکیشن ست، پلتفرم Open API ست‌پلاس و ارائه تسهیلات خرد غیرحضوری پادیز فعالیت کرد.

داتین با تشکیل این معاونت در قالب واحد کسب‌و‌کاری مستقل (SBU)، توسعه محصولات بانکداری خرد بدون شعبه را هدف قرار داده و اعتباردهی و ارایه تسهیلات خرد به‌ صورت هوشمند را به‌عنوان اولین گام در این حوزه تعریف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

براساس روحیه حسابگری نسل زد و همچنین تمایلشان به سهولت در استفاده، بانکداری آینده باید از طرفی با کاوش عمیق در داده‌های سبک زندگی مالی آنها، نیاز مالی‌شان را پیش‌بینی کند و در زمان درست، پیشنهادهای مناسبی داشته باشد.
معاون بانکداری نوین داتین می‌‌گوید: ویپاد از سال ۱۴۰۱ پرداخت تسهیلات را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۵ همت وام به کاربران پرداخت کرده‌ است. از ۵ همت پرداخت شده،یک همت آن مربوط به سال ۱۴۰۱ و بیش از ۴ همت آن در ۶ ماه گذشته بوده است.
اپلیکیشن ویپاد، ارائه‌دهنده نسل جدیدی از خدمات مالی و بانکی دیجیتال است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تا سقف سی میلیون تومان تسهیلات را به‌صورت کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه دریافت کنند.
در گفت‌وگو با فعالان نئوبانک در کشور درباره وضعیت و چالش‌های این حوزه مطرح شد
به گفته بسیاری از فعالان، نمی‌توان دیجیتالی‌کردن کانال‌ها یا غیرحضوری‌کردن فعالیت‌های یک بانک را نئوبانک دانست، با این حال در سال‌های اخیر، چند بانک کشور به سمت راه‌اندازی نئوبانک حرکت کرده‌اند و توانسته‌اند سطح ارائه خدمات و نحوه تعامل با مشتریان این صنعت را تغییر دهند.