نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
هشت سالگی داتین

هشت سالگی داتین مبارک‌ باد

امروز هشتمین سال‌روز تاسیس شرکت داتین است؛ داتینی که به‌واسطه همت و تلاش شبانه‌روزی همکارانش و اعتماد مشتریانش از نهالی کوچک به درختی بزرگ و بالنده تبدیل شده و امروز در قله موفقیت‌ها یکی از نقاط افتخارآمیز کشور عزیزمان است.

‏داتین مسیر پرفراز و نشیبی را در طول این سال‌ها طی کرده است و امروز، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بانکی کشور را در دستان پرتوان خود دارد و پرقدرت‌تر از همیشه به‌سوی تحول در نظام بانکی کشور گام برمی‌دارد.

‏به امید آنکه سال پیش‌رو، سالِ ادامه پرواز داتین به سوی موفقیت و افتخارآفرینی باشد.

‏هشت سالگی داتین مبارک‌مان و موفقیت‌هایش بیش باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
مدیرعامل داتین در نشست «مراکز نوآوری؛ خلق ارزش یا مرکز هزینه» نهمین نمایشگاه تراکنش مطرح کرد:
«مراکز نوآوری؛ خلق ارزش یا مرکز هزینه» عنوان یکی از نشست‌های نهمین نمایشگاه تراکنش بود که محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در آن به سخنرانی پرداخت و در آن، از پارادوکس‌های نوآوری و آفت‌های آن گفت.
داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مطرح شد
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که برای دانشجویان ورودی سال 1402 دانشگاه غیرانتفاعی خاتم، اول آبان ماه برگزار شده، موضوعاتی مثل چگونگی فرایند بورسیه داتین و فناپ، اهداف آن و مزایایی که برای دانشجویان درپی خواهد داشت، توسط مدیران ارشد داتین و دیگر مدیران هلدینگ فناپ مطرح شد.