همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت امور اقتصادی و دارایی به جمع مشتریان داتین پیوست

قرارداد همکاری میان داتین و وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور پیاده‌سازی سامانه مديريت اموال و دارايی‌ها منعقد شد و به موجب آن، این وزارتخانه به جمع مشتریان داتین پیوست.

وزارت اقتصاد و امور دارایی در بهمن ماه سال گذشته، مناقصه‌ای را با موضوع تولید سامانه نرم‌افزاری و مدیریت اموال و دارایی برگزار کرد که داتین توانست با کسب بالاترین امتیاز از میان چندین شرکت مطرح در حوزه تولید نرم‌افزار، برنده این مناقصه شود.

تولید، پشتیبانی و نگهداری سامانه مديريت اموال و دارايی‌ها عنوان قراردادی است که به‌تازگی میان داتین و وزارت اقتصادی و امور دارایی امضا و به موجب آن، مقرر شده است این شرکت در یک دوره زمانی سه ساله، سامانه مورد نیاز وزرات امور اقتصادی و دارایی را تحلیل، طراحی و پیاده سازی کند. همچنین پشتیبانی و نگهداری این سامانه از دیگر تعهدات این شرکت است.

داتین به‌عنوان شرکتی پیشرو در حوزه تولید نرم‌افزار و راهکارهای جامع بانکی و مالی تا به امروز، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) بانک هایی همچون پاسارگاد، گردشگری و سرمایه را در کارنامه خود دارد و با توجه به تجربه موفق خود در اجرای چنین پروژه‌هایی، تولید سفارشی سامانه مورد نیاز وزرات اقتصاد و امور دارایی را عهده‌دار شد.

مجموعه سامانه‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی داتین، یک راهکار مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که از مزایای آن می‌توان به یکپارچگی و گردش اطلاعات بین تمامی بخش‌های سازمان از جمله مالی، تولید، انبار، منابع انسانی، زنجیره عرضه و مدیریت مشتریان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
سید حامد حسینی‌نژاد، مدیر واحد توسعه سرمایه‌های انسانی داتین، جایزه مدیر منابع انسانی منتخب شرکت‌های بانکی و پرداخت عصر تراکنش را دریافت کرد.
می‌خواهیم به افق‌های جدیدی فکر کنیم تا فراتر از ارائه راهکارهای جامع بانکی و بیمه‌گری، نقش‌آفرینی بیشتری در توسعه اقتصادی کشورمان داشته باشیم. «فراگیری مالی» آن ‌چیزی‌ است که به آن فکر می‌کنیم تا همه افراد جامعه بتوانند به خدمات مالی هوشمند دسترسی آسان پیدا کنند.
رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.