حرکت از معماری نرم‌افزار به معماری سازمانی
اپلیکیشن ویپاد

ویپاد، بدون ضامن و آنلاین به کاربرانش وام می‌دهد

ویپاد با راه‌اندازی طرح پشتوانه، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و در کمتر از پنج دقیقه به کاربران خود وام می‌دهد.

ویپاد که از بهمن‏‌ماه ۱۴۰۰، ارائه خدمات «الآن بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) خود را در قالب طرح پشتوانه به کاربرانش آغاز کرده بود، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، از هفته گذشته خدمات خود را به‌صورت عمومی در اختیار تمام متقاضیان از سراسر کشور قرار داده است.

به این ترتیب تمامی افرادی که در ویپاد افتتاح حساب کرده باشند، در صورت نداشتن بدهی و چک برگشتی، می‌توانند به‌صورت آنلاین، بدون ضامن و صرفاً مبتنی بر اعتبارسنجی، ظرف حداکثر پنج دقیقه، از ویپاد تسهیلات خرد (تا سقف سه میلیون تومان اعتبار) دریافت کنند.

روال کلی تسویه این نوع تسهیلات نیز به این ترتیب خواهد بود که پس از دریافت تسهیلات، مدت‌زمان مشخصی (بسته به مبلغ تسهیلات بین یک تا سه هفته) به‌عنوان مهلت مصرف این تسهیلات لحاظ شده و پس از پایان آن، صورت‌حسابی از سوی ویپاد صادر و در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد.

مهلت پرداخت این صورت‌حساب یک ماه است که بسته به مبلغ تسهیلات، از سوی کاربر تا سه ماه قابل تمدید است. اعتبار این تسهیلات در تمامی فروشگاه‌‏های مجهز به کارت‌خوان در سراسر کشور و نیز تمامی فروشگاه‌‏های اینترنتی قابل استفاده خواهد بود و از این جهت، محدودیتی در استفاده از این اعتبار برای کاربران وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، ویپاد محصولی از بانک پاسارگاد است و علاوه بر امکان برخورداری از تسهیلات خرد مصرفی، امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، دریافت کارت مجازی بانک پاسارگاد، دریافت کارت نقدی فیزیکی بانک پاسارگاد در آدرس دلخواه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه و مجموعه متنوعی از خدمات دیگر را در اختیار تمامی هم‌وطنان از سراسر کشور قرار می‏‌دهد.

نسخه‏‏‌های مختلف ویپاد (تحت وب، اندروید و آی‌اواس) از طریق سایت ویپاد و فروشگاه‌‏های کافه‌بازار، سیب‌اپ و… در دسترس علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات قرار دارد.

5 پاسخ

  1. سلام اگه وام یک میلیون تسویه شود ایا دومیلیون خودکار فعال میشه ی ن باید سکه هم داشته باشیم تا فعال بشه

    1. سلام خسته نباشید من که از قبل حساب توی بانک پاسارگاد دارم چجور میتونم از طریق ویپاد درخواست وام بکنم ؟چون وارد اپلیکیشن میشم میخواد حساب جدید واسم باز کنه لطفا راهنمایی بفرمایید

      1. سلام
        ویپاد، یک بانک تمام دیجیتال به پشتوانه بانک پاسارگاد است که شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد، کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید، در محل دلخواه، کارت بانکی خود را دریافت کنید و از خدمات پایه بانک پاسارگاد و خدمات اختصاصی ویپاد، بهره‌مند شوید.
        حسابی که شما در حال حاضر دارید متعلق به بانک پاسارگاد است و با ویپاد تفاوت دارد. برای دریافت تسهیلات ویپاد باید در اپلیکیشن ویپاد افتتاح حساب کنید.
        با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.
می‌خواهیم به افق‌های جدیدی فکر کنیم تا فراتر از ارائه راهکارهای جامع بانکی و بیمه‌گری، نقش‌آفرینی بیشتری در توسعه اقتصادی کشورمان داشته باشیم. «فراگیری مالی» آن ‌چیزی‌ است که به آن فکر می‌کنیم تا همه افراد جامعه بتوانند به خدمات مالی هوشمند دسترسی آسان پیدا کنند.
رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
امروز 12 سال از تاسیس داتین می‌گذرد؛ شرکتی که از دل واحد راهکارهای بانکی فناپ با فلسفه وجودی فراگیری مالی متولد شد و در این سال‌ها توانسته با رویکرد توسعه‌گرایی و نگرش مقیاس‌‌پذیری، ۴۲ محصول و خدمت را درجهت حل مسائل فناورانه بانکی و بیمه طراحی کند.