حرکت از معماری نرم‌افزار به معماری سازمانی
سایت

چهارمین مسابقه برنامه‌نویسی کدناک دانشگاه شریف با حمایت داتین برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کدناک، با حمایت داتین، روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه در دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

کدناک یک رویداد برنامه‌نویسی با زبان جاوا است که هر ساله توسط ورودی‌های دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف برگزار می‌شود و داتین به عنوان حامی چهارمین دوره این مسابقه حضور دارد و همراه دانشجویان خواهد بود. هدف از برگزاری مسابقه برنامه‌نویسی کدناک، افزایش مهارت‌های برنامه‌نویسی، کار تیمی و هنر حل مسئله شرکت‌کنندگان است و در سه بخش الگوریتمی، آموزشی و استراتژیک برگزار می‌شود.

آرمان ساجدی‌نژاد؛ مدیر توانمندسازی داتین که به‌عنوان سخنران در این رویداد دانشجویی حضور دارد، درخصوص حمایت داتین از کدناک می‌گوید: «هدف داتین، حمایت از دانشجویان مستعد و توانمند کشور در حوزه برنامه‌نویسی و همچنین گفت‌وگوی مستقیم با دانشجویان در مورد مسائل جاری صنعت فناوری اطلاعات است. ما در داتین تلاش می‌کنیم همواره ارتباط‌مان را با بدنه دانشگاه زنده نگه داریم و با توانمندسازی دانشجویان بتوانیم به رشد علمی و دانش آنان کمک کنیم که در این راستا، مدرسه داتین را را‌ه‌اندازی کرده‌ایم. اعتقاد داریم رشد و توسعه سازمانی با حضور افراد توانمند و مستعد اتفاق می‌افتد.»

شرکت در این رویداد به‌صورت گروهی و در قالب تیم‌های دو نفره است و یکی از تفاوت‌های مهم این دوره کدناک با دوره گذشته، برگزاری مسابقه‌ای استراتژیک آمیخته با خلاقیت در کنار مسابقه مسئله‌محور است. این دوره از مسابقه، فارغ از سطح مهارت برنامه‌نویسی دانشجویان، می‌تواند برای همه جذاب و چالش‌برانگیز باشد؛ چرا که برای به‌دست آوردن بهترین استراتژی در این بازی، خلاقیت حرف اول را می‌زند.

عنوان سخنرانی مدیر توانمندسازی داتین، آشنایی با مسیرهای شغلی داتین است و می‌خواهد در چهارمین دوره مسابقه کدناک به طرح مطالبی در خصوص فرصت‌های شغلی شرکت‌های IT حوزه بانکی بپردازد. همچنین لیلا نعمتی احمد آباد، مالک سرویس خدمات اجتماعی و ارتباطی داتین به‌عنوان منتور در این مسابقه حضور دارد تا با انتقال تجربه و دانش خود، شرکت‌کنندگان را برای رسیدن به پاسخ درست راهنمایی کند.

برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت این مسابقه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.
سامانه کشف تخلف و تقلب داتین، در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را به خود اختصاص داد.
هفتمین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی یک رویکرد آینده‌پژوهانه در صنعت بانکداری است. این شماره، کرلس بنکینگ را درحالی بررسی می‌کند که تنها چند شرکت در دنیا به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند.
داتین با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های برنامه‌نویسی و همچنین، شناخت و جذب افراد توانمند و خلاق در حوزه برنامه‌نویسی از رویداد شریف کدجم حمایت می‌کند. درنهایت 15 نفر برتر این رقابت، می‌توانند از این شرکت بازدید کنند و با فعالیت‌های آن آشنا شوند.