نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
dotinnews37

یک روز در داتین به روایت پیوست

در چند سال اخیر قواعد بازی در اکوسیستم بانکداری، ماهیتی پیچیده و چندوجهی پیدا کرده است؛ ماهیتی که بخش عمده‌ای از پیچیدگی خود را وامدار تغییرات به‌وجودآمده در نظم جهانی و تغییر قواعدی است که با تولد و رواج اینترنت و فضای مجازی پدید آمده. تولدی که شکل حضور در میدان‌های مبارزه را تغییر داده و گوی سبقت را نَه به پرزورترین‌ها که به پرسرعت‌ترین‌ها بخشیده‌ است. حال در این میدان بازیگرانی حضور دارند که بازوی این سرعت‌بخشی می‌شوند و به پیش‌بینی حرکات رقیب در میدان می‌پردازند. میدانی که متنوع است و دایره وسیعی از محصولات، خدمات و راه‌حل‌ها در سبد دارد و به‌ وقت نیاز از یکایک آنها بهره می‌جوید. «داتین» یکی از همان بازوهای نیرودهنده است؛ شرکتی که سرعت و کیفیت را در یک مجموعه گردهم آورده است.

به همین روی در روزهای آخر پاییز میزبان ماهنامه تخصصی پیوست بودیم تا با گشتی در مجموعه و صحبت با مدیران و همکاران داتین به معرفی پروژه‌ها و تفکر شکل‌گیری داتین بپردازیم.

در ادامه فایل PDF این شرکت‌گردی را می‌توانید دانلود و مطالعه کنید.

شرکت‌گردی داتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مطرح شد
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که برای دانشجویان ورودی سال 1402 دانشگاه غیرانتفاعی خاتم، اول آبان ماه برگزار شده، موضوعاتی مثل چگونگی فرایند بورسیه داتین و فناپ، اهداف آن و مزایایی که برای دانشجویان درپی خواهد داشت، توسط مدیران ارشد داتین و دیگر مدیران هلدینگ فناپ مطرح شد.
قسمتی از تجربه‌نگاری مسیر یازده ساله داتین در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای بزرگ مقیاس، تحت‌نام «سکوی تجربه» و با پیام «بازخوانی تجربه‌های داتین» در سایت داتین به آدرس www.dotin.ir/experience-platform در دسترس قرار گرفت.