فناوری‌های نوین، کسب‌وکارهای هوشمند
EN
EN
رویداد-اربیتا

آینده هوش مصنوعی در رویداد اربیتا و با همراهی داتین بررسی شد

هفتم آذرماه، رویداد «اربیتا» با همراهی داتین و مدرسه داتین و در همکاری با شتابدهنده تریگ‌آپ، برگزار و پیوند صنعت در افق هوش مصنوعی با حضور دانشجویان علاقه‌مند و متخصصان این حوزه بررسی شد.

این رویداد که روایتگر پیوند صنعت، دانش و فناوری در افق هوش مصنوعی بود، در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد و متخصصان این حوزه، چالش‌های انسان‌ها در تعامل با هوش مصنوعی و همچنین آینده فناوری را مطرح کردند.

همچنین پنلی با موضوع «همنشینی انسان و ماشین در موج تحولی هوش مصنوعی»، با حضور علی زارع، مدیرمحصول راهکارهای کشف تقلب داتین، محمدرضا اکبرزاده، موسس قطب علمی رایانش نرم و پردازش هوشمند اطلاعات هیئت علمی دانشگاه فردوسی و هادی کلماتی، مدیرعامل شرکت عامل‌های هوشمند درنیکا برگزار شد.

پنلیست‌های این رویداد به سوالاتی درباره آینده هوش مصنوعی و جایگزینی آن با انسان، مهارت‌های مورد نیاز در عصر هوش مصنوعی، مسیر شغلی برای دانشجویان در این زمان، شگفتی‌های هوش مصنوعی و نقش آزمایشگاه‌های داده‌کاوی در توسعه هوش مصنوعی پاسخ دادند.

در پایان این رویداد چهار ساعته، آغاز به کار آزمایشگاه هوشمندسازی فناوری‌های مالی داتین در توافق با دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد اطلاع‌رسانی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

‏ERP دیگر صرفا یک سیستم مدیریتی نیست؛ بلکه به یک زیرساخت استراتژیک تبدیل شده که تمامی فرایندهای کسب‌وکار را به‌هم متصل می‌کند و اطلاعات حیاتی را به‌صورت یکپارچه در اختیار مدیران قرار می‌دهد. این سیستم اجازه می‌دهد تا تمامی جوانب سازمان، از تولید تا تامین، از منابع انسانی تا مالی و از مدیریت زنجیره تامین تا خدمات پس از فروش به‌صورت متمرکز و هماهنگ مدیریت شوند.
داتین با دومین رویداد روز هوش مصنوعی و داده‌کاوی که توسط دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، همراهی کرد. 
مدیر محصول منابع بانکداری متمرکز داتین:
سمانه حیدری، مدیر محصول منابع بانکداری متمرکز داتین با حضور در نشست «نجات محصول» که به همت انتشارات آریانا قلم و کافه سینرژی، هفتم بهمن ماه برگزار شد به بیان تجربیات خود در زمینه مدیر محصولی پرداخت. او نکته مهم در این حوزه را رضایت مشتری تلقی کرد که باید برای رسیدن به آن مهارت‌های نرم را توسعه داد. 
در سیزدهمین سال فعالیت داتین، تصمیم گرفتیم گزارشی کوتاه از سالی که گذشت تهیه کنیم و در آن خلاصه‌ای از  مواردی را بگوییم که همکاران داتین با چشم‌انداز توانمندسازی مالی افراد جامعه گام‌هایی برای توسعه خدمات مالی در صنعت بانکداری و مالی کشور برداشتند.