داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روشهای بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
تصور کنید یکی از دوستانتان برای بار چندم، با تاخیر به قرار میرسد و شما را برای یک ساعت معطل میکند. اگر با او برای تاخیر چندبارهاش برخورد کنید، ممکن است رابطهتان به مشکل بخورد اما از طرف دیگر، او وقتتان را گرفته و باعث ناراحتی شما شده است. چگونه میخواهید این مساله را با او در میان بگذارید؟ چه راهکاری را باید برای حل تعارضهای اینچنینی بهکار گرفت؟
در اپیزود ششم داتکست به موضوع تعارض و مدیریت آن پرداختیم. در ادامه آن و در قسمت هفتم از راهکارهای مختلف در مواجهه با تعارض گفتهایم. در این اپیزود یاد میگیریم در مواجهه با تعارضات، باید به چه مسائلی توجه کنیم تا نتیجه دلخواه خود را بگیریم.
شما میتوانید در تمام پلتفرمهای پادکستی با جستوجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.