همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
داتکست 16 - شادی 3

اپیزود شماره 16 داتکست؛ شادی 3

همکاری را تصور کنید که به نظر شما چندان هم فرد باهوشی محسوب نمی‌شود و همین همکار، یک روز در شرکت، شیرینی ماشین گران‌قیمتی را که به‌تازگی خریده را به شما و دیگر همکاران می‌دهد. احتمالا در چنین شرایطی، احساس حسادت می‌کنید و حتی ممکن است کل روز خود را با ناراحتی سپری کرده و احساس شادی را برای تمام روز از دست بدهید.

عوامل زیادی روی شادبودن ما در زندگی موثرند که یکی از آنها همین احساس حسادت است که در مثال بالا به آن اشاره کردیم. به دلیل تاثیر زیادی که موضوع شادی روی زندگی‌هایمان دارد، ما در ادامه دو اپیزود قبلی داتکست، باز هم در اپیزود شانزدهم به این موضوع پرداختیم.

در اپیزود شانزدهم داتکست، از دسته‌بندی‌های شادی و عوامل موثر روی شادی صحبت می‌کنیم و راهکارهایی برای شاد‌بودن ارائه می‌دهیم که می‌تواند برای همه کاربرد داشته باشد.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

 داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود. مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود.
بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.
سامانه کشف تخلف و تقلب داتین، در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را به خود اختصاص داد.