داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روشهای بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
در این اپیزود، با خطاهای ارتباطی آشنا میشویم و راهکارهای جلوگیری از آنها را یاد میگیریم.
احتمالا برای شما هم این موقعیت پیش آمده که با مدیرتان درباره یک وظیفه صحبت کرده باشید، آن وظیفه را به طور کامل انجام داده و ناگهان متوجه شوید که کار انجام شده، خواسته مدیرتان نبوده و با وجود صرف زمان، نتیجه مورد نیاز را به دست نیاوردهاید. در اکثر مواقع، دلیل اصلی این اتفاقات خطاهای ارتباطی یا همان Miscommunication است.
ارتباط به مفهوم فرایندی که پیام را از فرستنده به گیرنده، به شرط همسانبودن معانی انتقال میدهد، میتواند دچار خطا شود. به همین دلیل در اولین اپیزود از داتکست، به عنوان پادکستی که قصد دارد از مشکلات روزمره کاری و روشهای بهبود این تعاملات صحبت کند، درباره خطاهای ارتباطی به عنوان فرستنده پیام صحبت کردیم.
شما میتوانید در تمام پلتفرمهای پادکستی با جستوجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.