نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
حمایت داتین از کاریار برای توانمندسازی مهارت‌آموزان حوزه برنامه‌نویسی

حمایت داتین از کاریار برای توانمندسازی مهارت‌آموزان حوزه برنامه‌نویسی

داتین در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از آموزش، توانمندسازی و رشد حرفه‌ای مهارت‌آموزانی که در ابتدای مسیر یادگیری برنامه‌نویسی هستند، با استارت‌آپ کاریار تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

شرکت داتین، سالانه تا سقف یک پایه‌ حقوق برای همکاران خود، بودجه‌ آموزشی در نظر گرفته است. برای دوره‌های آموزشی، سهم بیشتری از هزینه توسط داتین و باقی‌مانده آن توسط همکار به‌عنوان هزینه رشد و توسعه‌ فردی پرداخت خواهد شد. این شرکت در پایان هر سال، بنابر مسئولیت اجتماعی خود، سهم هزینه پرداخت‌شده از سمت همکاران را صرف آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور می‌کند.

داتین در سال جاری و با هدف عمل به این مهم، قصد دارد از استارت‌آپ کاریار حمایت مالی کرده و کمک کند این استارت‌آپ فرصت رشد و پیشرفت را برای تمام اقشار جامعه به‌ویژه مهارت‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در زمینه‌ آموزش فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی، فراهم کند. کاریار یک استارت‌آپ اجتماعی غیرانتفاعی است که آموزش‌های معطوف به اشتغال در حوزه برنامه‌نویسی ارائه می‌دهد و ضمن توانمندسازی افراد علاقه‌مند به این حوزه، امکان اشتغال یا دورکاری را برای آنها فراهم می‌کند. چشم‌انداز کاریار کشوری است که در آن کسی به‌ دلیل محدودیت جغرافیایی یا نداشتن دسترسی به امکانات، از یادگیری و اشتغال بازنماند.

ازآنجاکه توسعه و توانمندسازی افراد یکی از دغدغه‌های داتین در طول سال‌ها فعالیت خود در حوزه مالی بوده، تلاش کرده با اقداماتی گوناگون، همچون راه‌اندازی مدرسه داتین و همکاری با استارت‌آپ کاریار نقش موثری را در مهارت‌آموزی تازه‌کاران حوزه فناوری اطلاعات و ورودشان به بازار کار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
رشد پلتفرم‌های Low-code/ no-code به‌دلیل کمبود توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار و نیاز به بهبود زمان انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، افزایش یافته تا مشکلات کسب‌وکارها با سرعت بهتری حل شود.
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.