همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
رتبه ۲۸۶ از ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی

داتین با ۳۲ پله صعود، رتبه ۲۸۶ را بین ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی کسب کرد

داتین در همایش رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران IMI-100 که روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، توانست با ۳۲ پله رشد نسبت به سال گذشته، رتبه ۲۸۶ را بین ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی کسب کند.

سازمان مدیریت صنعتی در بیست‌وششمین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش معرفی کرده است. در این میان، شرکت داتین توانست با ورود به حوزه‌های کسب‌وکاری متعدد و افزایش میزان فروش خود، جایگاه ۲۸۶ را با رشد ۳۲ پله‌ای در صد شرکت برتر گروه سوم از آن خود کند. همچنین براساس رتبه‌بندی‌های اعلامی توسط سازمان مدیریت صنعتی می‌توان به رتبه ۱۹ داتین در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته اشاره کرد.

سازمان مدیریت صنعتی هر ساله با ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، میزان دارایی، ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار، شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی می‌کند و به اهالی کسب‌وکار کمک می‌‌کند تا نگاه روشن‌تری نسبت به فعالیت شرکت‌ها و وضعیت اقتصادی و مالی آنها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

 داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود. مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود.
بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.