داتین برای دانشجویان دانشگاه شریعتی تور مسیر شغلی برگزار کرد
EN
EN
پادکست داتکست

اپیزود شماره 12 داتکست؛ دورکاری (2)

داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.

روز اولی که به واسطه پاندمی، دورکاری تبدیل به راهکاری جهانی شد، بسیاری از ما راه و روش آن را بلد نبودیم و ابزارهای لازم برای کار از منزل را نداشتیم. در این زمان بسیاری از شرکت‌ها شرایطی مانند بردن لوازم و وسایل کاری به منزل را برای همکاران خود فراهم کردند و برای بهبود حال روحی آنها، امکان شرکت در جلسه‌های مشاوره را به مزایای خود اضافه کردند.

حالا ۱۸ ماه از آن روزها گذشته و با واکسینه‌شدن اکثریت ما، برخی شرکت‌ها مانند گوگل، اوبر، مایکروسافت و تعدادی از شرکت‌های ایرانی، راهکار جدید کارکردن Hybrid را به روش‌های کاری خود اضافه کرده‌اند. این مدل کار کردن، به معنی شرایطی است که دفاتر کاری بسته نمی‌شوند اما همکاران می‌توانند گاهی حضوری و گاهی دورکاری کنند.

در قسمت قبلی داتکست با دورکاری، انواع آن و مزایا و معایبش آشنا شدیم. اگر در این شرایط دورکاری، مدیر یک تیم باشید، به‌خوبی می‌دانید که فارغ از تعداد اعضای تیمتان، مدیریت کردن کارها از راه دور چقدر چالش‌برانگیز است.

در دوازدهمین قسمت از داتکست، به چگونگی رفع این چالش می‌پردازیم و درباره نکاتی صحبت می‌کنیم که به عنوان یک مدیر، لازم است در شرایط دورکاری به آنها توجه کنید و به کمک این نکات، مدیر بهتری باشید.

شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌های پادکستی با جست‌وجوی عبارت «DotCast – داتکست» یا از طریق سایت رسمی داتین، به اپیزودهای داتکست گوش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

به نظر «سید حامد حسینی‌نژاد»، مدیر امور توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت داتین، عواملی که برند کارفرمایی یک سازمان را شکل می‌دهند، مجموعه‌ای از اتفاق‌هایی هستند که در یک شرکت جریان دارند.
در هفدهمین قسمت از داتکست ما درباره خودمراقبتی صحبت می‌کنیم، روش‌هایش را باهم مرور می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که آنها را به ساده‌ترین شکل بیان کنیم تا همه افراد بتوانند برای مراقبت از جسم و روانشان از آن استفاده کنند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.
داتکست، پادکستی است که قرار است از مسائل و مشکلات کاری و روش‌های بهبود تعاملات کاری حرف بزند.