همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
بازدید مدیرعامل رسالت از داتین

بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت و هیئت همراه از شرکت داتین

شرکت داتین دیروز دوشنبه ۲۲ مهرماه، میزبان محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت و هیئت همراه بود.

این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با فضای کاری و فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست انجام داتین انجام شد و بازدید از بخش‌های گوناگون شرکت همچون واحد عملیات، واحد راهکار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، واحد بانکداری مدرن و دیتاسنتر بانکی داتین برنامه‌ریزی شده بود.

محمد حسین حسین‌زاده؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در جلسه‌ای که با حضور شهاب جوانمردی؛ مدیرعامل فناپ، محمد نژادصداقت؛ مدیرعامل، فرهنگ فرزان؛ معاون فروش و امور مشتریان و برخی از مدیران داتین برگزار شد، ضمن تاکید بر این نکته که تلاش داریم تا سال 1400 به بانک بدون شعبه در ایران تبدیل شویم، گفت: بانکداری دیجیتال یکی از ماموریت‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت است که خوشبختانه در این مسیر، داتین همسو با اهداف ما است و به سوی افق ترسیم شده گام برمی‌داریم.

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت ادامه داد: در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده و در بررسی‌‌هایی که در مقایسه با روندهای مشابه بازار بانکی اروپا انجام شده است، با فاصله کمی در حال زمینه‌سازی و اقدام جهت ارائه خدمات بدون حضور مشتری هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
می‌خواهیم به افق‌های جدیدی فکر کنیم تا فراتر از ارائه راهکارهای جامع بانکی و بیمه‌گری، نقش‌آفرینی بیشتری در توسعه اقتصادی کشورمان داشته باشیم. «فراگیری مالی» آن ‌چیزی‌ است که به آن فکر می‌کنیم تا همه افراد جامعه بتوانند به خدمات مالی هوشمند دسترسی آسان پیدا کنند.
رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
مدیرعامل داتین در نشست «مراکز نوآوری؛ خلق ارزش یا مرکز هزینه» نهمین نمایشگاه تراکنش مطرح کرد:
«مراکز نوآوری؛ خلق ارزش یا مرکز هزینه» عنوان یکی از نشست‌های نهمین نمایشگاه تراکنش بود که محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در آن به سخنرانی پرداخت و در آن، از پارادوکس‌های نوآوری و آفت‌های آن گفت.