حرکت از معماری نرم‌افزار به معماری سازمانی
کمپین نفس

داتین به کمپین نفس پیوست

داتین در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور حمایت از جامعه و کسب‌وکارها در برابر بحران کرونا از کمپین نفس حمایت مالی کرد.

با شیوع کرونا و ابتلا جمعی از هموطنان‌مان به این ویروس، بی‌تفاوتی به این بحران دشوار و در همین لحظات است که هر یک از ما باید با تمام قوا در کنار مردم و فعالان حوزه درمان و بهداشت بایستیم. در همین راستا و به منظور همراهی با دیگر فعالان بخش خصوصی برای کمک به بحران کرونا در کشور، داتین به کمپین نفس پیوست و با حمایت مالی از آن، قدمی هر چند کوچک برای عبور از این بحران و روزهای سخت برداشت.

تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز در بحث بهداشتی و پزشکی مهم‌ترین هدفی است که در این کمپین دنبال می‌شود و تلاش دارد با اطلاع‌رسانی بیشتر بنگاه‌های بخش خصوصی را آگاه کند که با مخاطرات این بحران آشنا شوند و از کارمندان خود محافظت کنند. همچنین تولید و توسعه و استفاده از فناوری‌های جدید در تهیه اقلام بهداشتی از دیگر اهداف کمپین نفس است که نقش نوآورانه استارت‌آپ‌ها را به‌عنوان بازوهای این کمپین، پراهمیت‌تر می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

از اواخر دهه ۹۰ میلادی و آغاز هزاره سوم که کم‌کم با پیدایش فناوری اینترنت و گذار فناورانه منبعث از آن در صنایع مالی، واژه فین‌تک وارد ادبیات اقتصادی دنیا شد و تا یک دهه بعد و اوایل سال ۲۰۱۰ که واژه اینشورتک، جایگاه خودش را تثبیت کرد، تاکنون جهان گذارهای مختلفی را در صنایع مالی تجربه کرده است.
رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.
داتین در اقدامی جدید، همراه طرح آموزشی فناپ کمپس با شعار «توانا بود هر که دانا بود» شده تا به افراد مستعد و توانمند برای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار فناوری اطلاعات کمک کند.
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مطرح شد
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که برای دانشجویان ورودی سال 1402 دانشگاه غیرانتفاعی خاتم، اول آبان ماه برگزار شده، موضوعاتی مثل چگونگی فرایند بورسیه داتین و فناپ، اهداف آن و مزایایی که برای دانشجویان درپی خواهد داشت، توسط مدیران ارشد داتین و دیگر مدیران هلدینگ فناپ مطرح شد.