نخستین دوره از سلسله نشست‌های مدیران عامل پارک فناوری پردیس به میزبانی داتین برگزار شد
مسابقه ICT Challenge

کسب رتبه دوم ICT Challenge توسط داتینی‌ها

همکاران داتین در سومین دوره مسابقات چالش‌‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف (ICT Challenge) رتبه دوم را کسب کردند.

سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه سال جاری برگزار و آروین کهبازی و مهران سوری به عنوان نمایندگان داتین، رتبه دوم را در میان شرکت‌های فعال فناوری اطلاعات دریافت کردند.

این مسابقه ۱۴ ساعته، فرصتی بود تا افراد مستعد، توانمند و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه گرد‌هم آیند و با تیم‌سازی، علاوه بر ارائه راهکارهای مناسب برای حل چالش‌های واقعی صنعت بانکی و اکوسیستم فین‌تک ایران، ایده یا نوآوری خاص خود را در قالب یک ارائه ۲۲ دقیقه‌ای مطرح کنند.

آروین کهبازی و مهران سوری در قالب تیمی دو نفره از میان هفتاد تیمی که در این چالش شرکت کرده بودند، موفق به حل مسائلی همچون طراحی و پیاده سازی سیستم‌های امتیازدهی و قرعه‌کشی بر اساس تراکنش‌های کاربران نسبت به ترمینال‌های پرداختی، پیش‌بینی چندین بازار مختلف و پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری با بیشترین سود نسبت به اطلاعات گذشته بازارها، مدیریت Donation و سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مختلف توسط فروشگاه‌ها شدند.

برگزاری چهار مسابقه موازی و هم‌زمان در زبا‌ن‌‌ های برنامه‌نویسی جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت موضوع دومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که داتین به منظور حمایت از افراد توانمند و نوآور در مقام یکی از حامیان اصلی این دوره از مسابقات حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

داتین با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های برنامه‌نویسی و همچنین، شناخت و جذب افراد توانمند و خلاق در حوزه برنامه‌نویسی از رویداد شریف کدجم حمایت می‌کند. درنهایت 15 نفر برتر این رقابت، می‌توانند از این شرکت بازدید کنند و با فعالیت‌های آن آشنا شوند.
معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین در آی‌تی ویکند شریف:
هومن مسگری، معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین در ارائه‌ای با موضوع «برخوردی نزدیک با واژه «مشکل»» در دهمین رویداد آی‌تی ویکند شریف، به تشریح واژه مشکل و چگونگی برخورد با آن در فضای کاری پرداخت.
اتفاقی که فناوری اطلاعات در صنعت بانکی رقم زد و سبب تزریق مواهب فناوری اطلاعات در صنعت بانکی شد در صنعت بیمه پرواضح است که رخ نداد. بیمه و فناوری اطلاعات در دیالوگی که با یکدیگر داشته‌اند به چالش خورده‌اند. اما این چالش از کجا شروع شد؟
رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، هفتم بهمن ماه با حضور داتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه بانکی برگزار شد.