در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد
تسهیلات پیش درآمد ویپاد

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.

ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه میلیون تومان و طرح تسهیلات «پشتوانه» با سقف سی میلیون تومان، اکنون خبر از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «پیش‌‌درآمد» می‌دهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرح‌های قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد تاکنون با تکیه بر تکنولوژی، مسیری ایجاد کرده تا افراد بتوانند از خدمات مالی بهره‌مند شوند. برنامه ویپاد به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شده که در آن ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه اعطای تسهیلات در اختیار مردم قرار بگیرد و با قدم‌برداشتن در مسیر نوآوری، شیوه‌هایی از تسهیلات‌دهی ارائه شود که در آن نیاز انواع کاربران در دریافت تسهیلات، تحت پوشش قرار گیرد.

تا پایان سال ۱۴۰۲، ساکنان بیش از ۱۲۰۰۰ شهر و روستا، خدمات مالی از ویپاد، ترابانک پاسارگاد دریافت کردند. همچنین سه‌ونیم میلیون پرونده تسهیلاتی با بیش از ۱۰ همت تسهیلات خرد بانک پاسارگاد به‌صورت تمام دیجیتال و بدون ضامن و وثیقه توسط ویپاد در اختیار عموم کاربران قرار گرفت.

ویژگی اصلی طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد»، بدون کارمزد بودن آن است. کاربران براساس میزان واریزی به حساب ویپاد خود طی یک‌ماه، می‌توانند تسهیلات دو تا هشت میلیون تومانی دریافت کنند. کاربرانی چون فروشندگان خرد اینترنتی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین و… با استفاده از حساب ویپاد می‌توانند به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن تسهیلات دریافت کنند.

این طرح برای افرادی که دارای درآمد روزانه هستند، طراحی شده و براساس مدل‌هایی، درآمد هفتگی افراد پیش‌بینی می‌شود. براساس این پیش‌بینی، کاربر می‌تواند معدل درآمد یک هفته خود را تحت عنوان «پیش‌درآمد» دریافت و  طی هفت روز، بدون کارمزد بازپرداخت کند یا تسویه تسهیلات را به‌صورت یک‌ماهه و با کارمزد 23 درصد سالانه انجام دهد. از این طریق، کاربران برای پوشش نیازمندی‌های مقطعی خود می‌توانند با حداقل هزینه، از تسهیلات پیش‌درآمد استفاده کنند.

دریافت تسهیلات از ویپاد مانند تمامی خدمات بانکی آن، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت، حدود یک دقیقه به‌طول می‌انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
گفت‌وگو با حمیدرضا آموزگار، معاون توسعه محصول داتین به مناسبت ۱۲‌ سالگی این شرکت
معاون توسعه محصول داتین می‌گوید که برنامه آنها برای سال سیزدهم این شرکت این است که فعالیت‌هایشان در حوزه B2C را توسعه دهند و علاوه بر این، روی استفاده حداکثری هوش مصنوعی در محصولات‌شان متمرکز شوند.
هفتمین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی یک رویکرد آینده‌پژوهانه در صنعت بانکداری است. این شماره، کرلس بنکینگ را درحالی بررسی می‌کند که تنها چند شرکت در دنیا به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند.