همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
8w4tl9ph

داتین، جذب همکار از سایر استان‌های کشور را کلید زد

شرکت داتین با هدف توسعه سرمایه‌های انسانی خود، پروژه جذب همکار از سایر استان‌های کشور را کلید زد.

داتین بزگترین زیرمجموعه هلدینگ فناپ است که در حوزه تولید نرم‌افزار بانکی، پرداختی و بیمه‌ای فعالیت می‌کند و تاکنون محصولات و خدمات خود را به بانک‌هایی همچون پاسارگاد، سپه، گردشگری، توسعه‌تعاون، قرض‌الحسنه رسالت و رفاه کارگران و بیمه‌هایی همچون کوثر، پاسارگاد، باران و حکمت صبا ارائه کرده است. این شرکت در گام نخست برای توسعه سرمایه‌های انسانی خود، جذب همکار از استان خراسان رضوی را به‌صورت دورکار آغاز کرده و در گام بعد، قرار است این اقدام را در سایر استان‌ها ادامه دهد.

برنامه‌نویس جاوا و دات‌نت، دو عنوان شغلی جذب در استان خراسان رضوی هستند و برای افرادی که می‌خواهند در این سمت‌ها فعالیت خود را آغاز کنند، مهارت‌هایی در نظر گرفته شده که در این دو جدول، مشروح آنها آورده شده است. اگر علاقه‌مند به همکاری با ما هستید، به بخش دعوت به همکاری سایت داتین بروید و با انتخاب استان خراسان رضوی، رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
یکی از مهم­‌ترین عوامل ایجاد فضای مناسب برای هر گونه فعالیت فردی، اجتماعی، ملی و حتی بین‌المللی، امنیت است. شاید بدون اغراق بتوان ادعا کرد برخورداری از پوشش بیمه، دردسترس­‌ترین و مطمئن‌­ترین راهکار اقتصادی برای ایجاد امنیت است.
توجه بیمه پاسارگاد به استفاده روزافزون از فناوری اطلاعات برای رشد و توسعه کسب‌و کار خود در کنار صیانت از ذی‌نفعان آن در به‌حدی است که در ساختار سازمانی خود در سطح معاون مدیر عامل، معاونت تخصیصی فناوری اطلاعات و شورای راهبردی تحول دیجیتال را جانمایی کرده است که شاید در صنعت بیمه بی‌نظیر باشد.