همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
49e16364-d9d6-487c-96a9-8bf832e0fe19

داتین از چهارمین دوره مسابقه کدنویسی مبهم حمایت می‌کند

داتین از چهارمین دوره مسابقه کدنویسی مبهم با هدف حمایت از دانشجویان مستعد کشور حمایت می‌کند.

سیزدهم بهمن ماه داتین درحالی از رویداد کدنویسی مبهم با حضور دانشجویان برنامه‌نویس حمایت می‌کند که چند سالی است از ایده تاسیس مدرسه داتین می‌گذرد. مدرسه داتین از چند سال قبل هدف خود را توسعه و جذب افرادی قرار داده که دانشجویان ترم آخر یا فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند. در این مدرسه افراد، تجربه، مهارت و توانایی‌های فنی و ارتباطی را آموزش می‌بینند و درنهایت به داتین می‌پیوندند.

حالا داتین، با هدف جذب و حمایت از دانشجویان مستعد و همچنین ارتباط بیشتر صنعت فناوری اطلاعات، بازار و دانشگاه ضمن حمایت از چهارمین دوره مسابقات کدنویسی مبهم شریف، در نمایشگاه جانبی آن نیز حاضر می‌شود.

آن‌طور که دبیرخانه این رویداد می‌گوید، هدف از برگزاری این مسابقه افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان به‌منظور استفاده در صنعت فناوری اطلاعات کشور است و در این راستا چهار منتور داتینی در حوزه‌ ++C در این رویداد حضور دارند تا دانشجویان را برای پاسخ به پرسش‌های تخصصی‌ راهنمایی کنند.

علاوه بر این، یک کارگاه آموزشی با موضوع کاربرد علوم داده در کسب‌وکار بانکی ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 13 بهمن ماه برگزار می‌شود و رضا قربانی، کارشناس راهکارهای مدیریت دیتا داتین در این نشست به ارائه می‌پردازد. همچنین علی زارع، مالک محصول راهکارهای تشخیص تقلب داتین در یک سخنرانی تحت عنوان «داتین از نمایی نزدیک» که همان روز و در ساعت 9:30 برگزار می‌شود، به معرفی داتین می‌پردازد.

چهارمین دوره مسابقات کدنویسی مبهم، توسط گروه فناوری اطلاعات دانشگاه شریف روز پنج‌شنبه 13 بهمن ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود و از ساعت 8:00 تا 19:00 برپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

 داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود. مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود.
بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
رشد پلتفرم‌های Low-code/ no-code به‌دلیل کمبود توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار و نیاز به بهبود زمان انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، افزایش یافته تا مشکلات کسب‌وکارها با سرعت بهتری حل شود.