در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد
حلینت

سیزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت با حمایت داتین برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت هفتم مردادماه با حمایت شرکت داتین و در مدرسه علامه حلی تهران برگزار می‌شود و برترین دانش‌آموزان کشور در حوزه برنامه‌نویسی و کامپیوتر در قالب مسابقه برنامه‌نویسی حلی نت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقه که سیزدهمین دوره آن هفتم مردادماه از ساعت 8 صبح تا 22:30 برگزار می‌شود، در حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر است که در آن دانش‌‌آموزان مدارس سمپاد کل کشور در دو رده اول و دوم متوسطه، اعضای باشگاه دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان دانشگاه‌های مطرح کشور همچون دانشگاه شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، صنعتی اصفهان و… شرکت می‌کنند.

عمده موضوع این مسابقه اختصاص به مهارت حل مسائل و برنامه‌نویسی دارد و علاوه بر این به حوزه‌هایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای، هوش مصنوعی، پردازش تصویر و… نیز پرداخته می‌شود. همچنین در این رویداد یک روزه، علاوه بر برگزاری مسابقه‌، کارگاه‌های آموزشی و مسابقات جانبی نیز برگزار خواهد شد

داتین نیز در راستای توانمندسازی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و رشد حوزه برنامه‌نویسی در اکوسیستم بانکداری و پرداخت، از این رویداد حمایت می‌کند. همچنین در مسابقه برنامه‌نویسی حلی نت، سعیده زینالی، مدیر واحد معماری امن داتین به بررسی موضوع امنیت خواهد پرداخت و علی زارع، مالک محصول راهکارهای تشخیص تقلب داتین درباره تقلب و تخلف در صنعت بانکی صحبت می‌کند.

 

 

در این مسابقه جوایزی به تیم‌های برگزیده رده‌های سنی «الف» و «ب» تعلق می‌گیرد. به سه تیم برگزیده در رده الف که شامل دانش‌آموزان دوره اول متوسطه است به ترتیب 75، 50 و 35 میلیون ریال و به تیم‌های ردیف ب که شامل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه است، به ترتیب 100، 75 و 50 میلیون ریال اهدا خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت حلی نت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه میلیون تومان و طرح تسهیلات «پشتوانه» با سقف سی میلیون تومان، اکنون خبر از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «پیش‌‌درآمد» می‌دهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرح‌های قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است. 
 داتین و مدرسه داتین، همراهان اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت در حوزه هوش مصنوعی خواهند بود. مسابقه کداکد در حوزه هوش مصنوعی و با تمرکز بر موضوع prompt engineering است که در دو بخش حل سوالات الگوریتمی و دسته‌بندی متون با GPT4 برگزار می‌شود.
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
رشد پلتفرم‌های Low-code/ no-code به‌دلیل کمبود توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار و نیاز به بهبود زمان انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، افزایش یافته تا مشکلات کسب‌وکارها با سرعت بهتری حل شود.