همراهی داتین و مدرسه داتین با رویداد برنامه‌نویسی کداکد دانشگاه علم و صنعت
محمد نژادصداقت
اعلام اسامی گروه دوم از اعضای کمیته علمی ITE 2019

محمد نژادصداقت راهبر علمی نمایشگاه تراکنش ایران شد

اسامی گروه دوم از اعضای کمیته علمی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) اعلام و محمد نژادصداقت؛ مدیرعامل داتین به عنوان عضوی از این کمیته معرفی شد.

به گزارش فابانیوز کمیته علمی ITE 2019، وظیفه ارائه مشورت در تعیین مباحث محتوایی و محورهای هر یک از نشست‌ها و پنل‌های جانبی، انتخاب سخنرانان و همچنین تدوین بیانیه پایانی رویدادها را برعهده دارد. تلاش می‌شود در بیانیه پایانی هر یک از نشست‌ها و پنل‌ها، موارد راهبردی و کاربردی برای صنعت بانکداری و پرداخت جمع‌بندی شوند.

نیما امیرشکاری مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، احمد سلمانی‌آرانی مدیركل فناورى و اطلاعات بانك سپه، مهدی صادقی‌شاهدانی رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، سجاد فلاح عضو موظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، و… دیگر اعضای این کمیته هستند.

مرکز فابا، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران و رویدادهای جانبی آن را ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

در بنچ مارک بانکداری جهانی در سال 2022، اين سوال را از هزار رهبر ارشد بانکی پرسیدند که «اولویت اصلی آنها برای تحول عملیاتی بانک خودشان چیست؟» در جمع‌بندی، 37 درصد از كل افراد پاسخگو، موضوع انتقال به یک سیستم کربنکینگ مدرن و مبتنی‌بر ابر را از اولويت‌های اصلی خود اعلام كردند.
در سنوات اخیر، فناوری اطلاعات با سرعت شگفت‌انگیزی در حوزه‌های مختلف، از جمله صنعت بانکداری، تحول ایجاد کرده است. بانک‌های ایرانی نیز در این راستا پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. از جمله مفاهیمی که به‌تازگی در این زمینه مطرح شده، گذر از بانکداری متمرکز (Core Banking) به مفهوم بانکداری بدون هسته (Coreless Banking) است.
بیست‌وهفتم فروردین ماه، مدیران عامل پارک فناوری پردیس، به میزبانی داتین، گرد هم آمدند و نخستین دوره از سلسله نشست‌های دورهمی خود را در سال 1403 کلید زدند.
درحال حاضر، بانک‌های متعددی از خدمات بانکداری ساخت‌پذیر تمنوس استفاده می‌کنند که از جمله می‌توان به Garanti BBVA International اشاره کرد؛ بانک مذکور به لطف استفاده از این پلتفرم، موفق شده تا به یکی از نخستین‌ بانک‌های هلند تبدیل شود که از فضای ابری برای فرایندها و پایگاه‌های داده مشتریان استفاده می‌کند.