ما برای ایجاد دسترسی برابر افراد جامعه و کسبوکارها به خدمات مالی، بر «توسعه فراگیری مالی» تاکید داریم و برای تحقق این هدف از فناوری بهره میبریم تا خدماتمان را سریع و آسان در دسترس مردم قرار دهیم.
میخواهیم بین خدمت مالی و دغدغه و نیاز افراد، فصل مشترک جدیدی بسازیم تا هموطنانمان بتوانند در فرایندی قاعدهمند و دسترسپذیر از هر نقطه و در هر لحظه از شبانهروز خدمات مالی را دریافت کنند.
«ما در داتین به این باور رسیدهایم که فراگیری مالی، نقش بسیار پررنگی در توسعه پایدار دارد؛ چراکه با دسترسی برابر و مقرونبهصرفه هموطنانمان به خدمات مالی، خلق ارزش برای آنها ممکن میشود و توسعه همگانی با رونق اقتصادی رخ میدهد. اعتقاد داریم که خدمات مالی باید در فرایندی کاملا شفاف و ساده در اختیار افراد جامعه قرار بگیرد تا حس تبعیض در دسترسی به این خدمات به وجود نیاید. فراگیری مالی تنها به معنای گسترش خدمات مالی نیست بلکه ایجاد فرصتی برابر برای دسترسی همگانی به این خدمات است.»
مدیرعامل داتین
تمرکز ما در توسعه «فراگیری مالی» در درجه اول آن بخش از افراد جامعه است که نیاز محسوس به دسترسی به خدمات بانکی و مالی در فضایی برابر دارند؛ آن دسته از هموطنانی که دارای حساب بانکی هستند اما تاکنون موفق به دریافت خدمات بانکی بهویژه اعتبارات و تسهیلات نشدهاند، میتوانند در فرایندی ساده و شفاف، خدمات ما را دریافت کنند.
ما مسیر دریافت اعتبار و دسترسی برابر و همگانی به خدمات مالی و بانکی را ایجاد میکنیم.
تجربه بهینه دسترسی افراد جامعه به خدمات مالی برای ما اولویت دارد.
خدمات مالی که در داتین ارائه میدهیم (بهخصوص در حوزه اعتبار و تسهیلات) تنوع گستردهای دارد.
ما فرایندهای خودکار، در لحظه و بدون دخالت انسان را طراحی و اجرا میکنیم.
داتین بهعنوان یک شرکت فناور، دو حوزه فعالیتی را همیشه مد نظر دارد: تامین بسترهای زیرساختی نهادهای بانکی و مالی و ارائه محصولات مالی فناورانه به مصرفکننده. ما با تجربه چند سالهمان در خدمتدهی به بانکها و شرکتهای بیمه در کنار طراحی محصولاتی مثل ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، در تلاشیم مسیر توسعه فراگیری مالی را هرچه بیشتر هموارتر کنیم.
ویپاد، سبد کاملی از خدمات مالی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید در لحظه و در فرایندی شفاف پرونده تسهیلاتی خود را بهصورت آنلاین تشکیل دهید و تسهیلات مستقیم دریافت کنید.
سبد کامل و متنوعی از خدمات مالی برای توسعه فراگیری مالی
نیازهای جامعه نسبت به گذشته متفاوتتر و متکثرتر شده و همین مسئله باعث تغییر رویکرد ما نیز شده است. ما در گذشته بیش از همهچیز روی توسعه ابزارهای زیرساختی فراگیری مالی متمرکز بودیم و این تمرکز، ما را وارد همکاریهایی کرد که درنهایت منجر به ورودمان به حوزه B2C شد.
معاون توسعه محصول داتین
«فراگیری مالی، آن چیزی است که به آن فکر میکنیم تا همه افراد جامعه بتوانند به خدمات مالی هوشمند دسترسی آسان پیدا کنند و جمع بزرگی از هموطنانمان با استفاده از خدمات مالی فناورانه، به مسیر رشد و توسعه کسبوکار و زندگی شخصیشان بپردازند.»
معاون برنامهریزی و توسعه داتین
راهکارهای جامع ما به نیازهای فناورانه بانکها، موسسات مالی و بیمهها پاسخ میدهند.