سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

مدیریت ارتباط با مشتری اغلب تحت عناوین نرم‌افزارCRM، سیستمCRM و یاCRM معرفی می‌شود و راه حل ترکیبی کسب‌وکار در افزایش فروش و اثربخشی بهره‌وری است. در واقع می‌توان مجموعه‌ای قوی از پلت فرم‌ها، ابزارها و اپلیکیشن‌ها که با بهینه‌سازی هوش تجاری، دیدگاه اجتماعی، مدیریت کمپین‌ها و سایر موارد مرتبط با ارتباطات مشتری تصور کرد.

نرم‌افزار CRM داتین یکی از رده‌های نرم‌افزار‌های سازمانی است که مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای طراحی شده را به منظور مدیریت کسب‌و‌کار اطلاعات مشتری و تعاملات مشتری، فروش خودکار، حمایت مشتری و بازاریابی، مدیریت پرسنل، فروشندگان و ارتباطات با شرکا را شامل می‌شود.

ارزش هر کسب‌وکاری به افراد و ارتباطات موجود در آن کسب‌وکار وابسته است که این موفقیت نیز می‌تواند منجر به پیچیدگی در کلیه تعاملات سازمان شود. مدیریت ارتباط با مشتری، بهره‌مندی از سیستمی است که فرایند‌ها را تسهیل می‌کند و منجر به ایجاد مشتریان بیشتر و همچنین نیاز بیشتر به پرسنل سازمانی می‌شود.

Rate this software-systems
ویژگی‌ها

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی و غیربانکی
مدیریت پایگاه دانش
مدیریت کمپین‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی
ارجاع مشتری به واحد خاص
عضوگیری کمپین‌های بازاریابی از بستر اینترنت و ارسال به واحد یا شعبه از طریق پورتال سازمانی
امکان طراحی و ارائه نظرسنجی پویا و یکتا به سامانه های مختلف نظیر موبایل بانک، اینترنت بانک و… از طریق API
قابلیت اتصال به سیستم تلفنی بانک برای ثبت و مدیریت بهتر مشتریان و قابلیت شنیدن مکالمه ضبط شده تماس برای ارجاعات بعدی
قابلیت اتصال به سامانه پیام صوتی جهت دریافت و پاسخ پیام صوتی مشتریان
امکان مدیریت انواع تعاملات با مشتریان مانند : مدیریت ایمیل‌ها،مدیریت تلفن‌ها، مدیریت پیامک‌های دریافتی و ارسالی و…
امکان اتصال به سیستم اتوماسیون اداری برای تعامل سریعتر و بهتر و استفاده از گردش کارهای سازمانی
امکان اتصال به انواع سیستم‌های اطلاعاتی برای بروزرسانی اطلاعات مشتریان یا اتصال به بخش انبارداده هوش تجاری
امکان تعامل با مشتری از طریق سایت بانک به‌صورت کاملا ایمن

زیرسیستم

مشتریان
پرونده
پیامک
نظرسنجی پویا
تلفن
ایمیل
کمپین
پایگاه دانش
معرفی مشتری

آخرین اخبار

 
داتین استراتژی خود را بالابردن سطح دسترس‌پذیری افراد جامعه به خدمات مالی و توانمندسازی آنان قرار داده و حالا در یازدهمین سال فعالیتش، بر اساس این استراتژی در بلوط سرمایه گذاری کرد تا پازل خدمات خود را با محوریت توسعه فراگیری مالی بهبود دهد.
 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
هوش مالی یا همان Financial intelligence اصطلاح نسبتا جدیدی است که در میان صاحبان مشاغل و افراد جامعه محبوبیت روزافزونی به‌ دست آورده است. این هوش، مهارتی اکتسابی است که می‌توان با تمرین و تکرار آن را آموخت. به ‌عبارت دیگر هوش مالی توانایی درک و کسب دانش و مهارت در زمینه امور مالی در دنیای کسب‌وکار است.