مدیریت ارتباط با مشتری اغلب تحت عناوین نرم‌افزارCRM، سیستمCRM و یاCRM معرفی می‌شود و راه حل ترکیبی کسب‌وکار در افزایش فروش و اثربخشی بهره‌وری است. در واقع می‌توان مجموعه‌ای قوی از پلت فرم‌ها، ابزارها و اپلیکیشن‌ها که با بهینه‌سازی هوش تجاری، دیدگاه اجتماعی، مدیریت کمپین‌ها و سایر موارد مرتبط با ارتباطات مشتری تصور کرد.

نرم‌افزار CRM داتین یکی از رده‌های نرم‌افزار‌های سازمانی است که مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای طراحی شده را به منظور مدیریت کسب‌و‌کار اطلاعات مشتری و تعاملات مشتری، فروش خودکار، حمایت مشتری و بازاریابی، مدیریت پرسنل، فروشندگان و ارتباطات با شرکا را شامل می‌شود.

ارزش هر کسب‌وکاری به افراد و ارتباطات موجود در آن کسب‌وکار وابسته است که این موفقیت نیز می‌تواند منجر به پیچیدگی در کلیه تعاملات سازمان شود. مدیریت ارتباط با مشتری، بهره‌مندی از سیستمی است که فرایند‌ها را تسهیل می‌کند و منجر به ایجاد مشتریان بیشتر و همچنین نیاز بیشتر به پرسنل سازمانی می‌شود.

ویژگی‌ها

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی و غیربانکی
مدیریت پایگاه دانش
مدیریت کمپین‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی
ارجاع مشتری به واحد خاص
عضوگیری کمپین‌های بازاریابی از بستر اینترنت و ارسال به واحد یا شعبه از طریق پورتال سازمانی
امکان طراحی و ارائه نظرسنجی پویا و یکتا به سامانه های مختلف نظیر موبایل بانک، اینترنت بانک و… از طریق API
قابلیت اتصال به سیستم تلفنی بانک برای ثبت و مدیریت بهتر مشتریان و قابلیت شنیدن مکالمه ضبط شده تماس برای ارجاعات بعدی
قابلیت اتصال به سامانه پیام صوتی جهت دریافت و پاسخ پیام صوتی مشتریان
امکان مدیریت انواع تعاملات با مشتریان مانند : مدیریت ایمیل‌ها،مدیریت تلفن‌ها، مدیریت پیامک‌های دریافتی و ارسالی و…
امکان اتصال به سیستم اتوماسیون اداری برای تعامل سریعتر و بهتر و استفاده از گردش کارهای سازمانی
امکان اتصال به انواع سیستم‌های اطلاعاتی برای بروزرسانی اطلاعات مشتریان یا اتصال به بخش انبارداده هوش تجاری
امکان تعامل با مشتری از طریق سایت بانک به‌صورت کاملا ایمن

زیرسیستم

مشتریان
پرونده
پیامک
نظرسنجی پویا
تلفن
ایمیل
کمپین
پایگاه دانش
معرفی مشتری