سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

در زیرسیستم وصول مطالبات امکان تشکیل پرونده مطالباتی برای پرونده‌هایی که در وضعیت جاری و غیر جاری هستند توسط بانکدار وجود دارد. همچنین روند پیگیری وصول مطالبات از تشکیل پرونده تا اقدام قانونی که شامل صدور اخطارها، تشکیل فرم تقاضای اقدام قانونی و همچنین اقدام قانونی است، تسهیل خواهد شد.

تمام پرونده‌های اعتباری شامل تسهیلات، کارت اعتباری، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه در این زیرسیستم قرار می‌گیرند.

Rate this software-systems
ویژگی‌ها

امکان پیکربندی کامل پرونده و فرایند وصول
امکان واگذاری مسئولیت به شعبات
تعریف جریان قانونی وصول مطالبات
تعیین مراحل قانونی
تعریف اخطارها
گراف اقدامات
مدیریت ابلاغیه و اجرائیه

زیرسیستم

تنظیمات
اطلاعات پایه
نوع وصول مطالبات
مدیریت پرونده وصول مطالبات
اموال وصول مطالبات

آخرین اخبار

 
داتین استراتژی خود را بالابردن سطح دسترس‌پذیری افراد جامعه به خدمات مالی و توانمندسازی آنان قرار داده و حالا در یازدهمین سال فعالیتش، بر اساس این استراتژی در بلوط سرمایه گذاری کرد تا پازل خدمات خود را با محوریت توسعه فراگیری مالی بهبود دهد.
 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
هوش مالی یا همان Financial intelligence اصطلاح نسبتا جدیدی است که در میان صاحبان مشاغل و افراد جامعه محبوبیت روزافزونی به‌ دست آورده است. این هوش، مهارتی اکتسابی است که می‌توان با تمرین و تکرار آن را آموخت. به ‌عبارت دیگر هوش مالی توانایی درک و کسب دانش و مهارت در زمینه امور مالی در دنیای کسب‌وکار است.