سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

بانک‌ها همواره نیازمند سامانه‌اى به منظور مدیریت و نگهداشت مشتریان حقوقى ارزشمند خود هستند.

سامانه بانکدارى شرکتى با شناسایى، تحلیل، مدیریت ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان ویژه و ارزشمند حقوقى این فرایند را تسهیل مى‌کند. این سامانه را مى‌توان نوعى CRM خاص براى مشتریان حقوقى بانک‌ها در نظر گرفت.

بانکداری شرکتی، تأمین نیازهای مالی و بانکی یک کسب‌وکار یا شرکت در قالب خدمات و محصولات قابل ‌ارائه به بهترین، سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن است تا بدین ‌وسیله زمینه‌های رشد مشتریان شرکتی فراهم ‌شده و بانک از این طریق می‌تواند منابع بیشتری را جذب کند.

Rate this software-systems
ویژگی‌ها

واکشی اطلاعات مشتری از سیستم پروفایل
واکشی اطلاعات مالی مشتری از انباره داده‌ها
دسته‌بندی مشتریان
محاسبه CLV مشتریان
ثبت درخواست‌های مشتریان
بررسی و انجام درخواست‌ها
مدیریت حساب مشتری
تهیه گزارش‌های مورد نیاز

زیرسیستم

سوپر مارکت مالی
خدمات بانکی
میز خدمات درخواست‌ها
بازاریابی
مدیریت قراردادها
داشبورد مدیریتی

آخرین اخبار

 
داتین استراتژی خود را بالابردن سطح دسترس‌پذیری افراد جامعه به خدمات مالی و توانمندسازی آنان قرار داده و حالا در یازدهمین سال فعالیتش، بر اساس این استراتژی در بلوط سرمایه گذاری کرد تا پازل خدمات خود را با محوریت توسعه فراگیری مالی بهبود دهد.
 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
هوش مالی یا همان Financial intelligence اصطلاح نسبتا جدیدی است که در میان صاحبان مشاغل و افراد جامعه محبوبیت روزافزونی به‌ دست آورده است. این هوش، مهارتی اکتسابی است که می‌توان با تمرین و تکرار آن را آموخت. به ‌عبارت دیگر هوش مالی توانایی درک و کسب دانش و مهارت در زمینه امور مالی در دنیای کسب‌وکار است.