نامه‌نگاری و ارسال مکاتبات اداری در سازمان‌ها بدون استفاده از کاغذ در کنار سهولت، سرعت، دقت و امنیت از اهداف مهم هر سازمان است که با استفاده از سامانه ERP پورتال و اتوماسیون اداری داتین میسر می‌شود.

اتوماسیون اداری، سيستم مديريت ايجاد و گردش نامه است. گردش اتوماتیک کارهای جاری همکاران و پیگیری آن شامل نامه‌ها، مرخصی، ماموریت و… از قابلیت‌های این سیستم است.

تحلیل نیازهای سازمان در جهت توسعه و پیاده‌سازی آن از جمله مزیت‌هایی است که باعث به‌روز بودن قابلیت‌های سیستم و انعطاف‌پذیری هرچه بیشتر آن با روال کاری آن سازمان است.

ویژگی‌ها

ايجاد نامه (نامه‌هاي وارده، داخلي و صادره) و نامه گروهی
امکان افزودن هامش عمومي و هامش خصوصي
ارسال و دریافت مکاتبات از طریق پروتکل ECE و ارسال و دریافت رسید آن
ارسال و دریافت مکاتبات و اسناد بصورت مستقیم از طریق فکس (عدم نیاز به دستگاه فکس)
ارسال اعلان (Notification) در جهت اطلاع‌رسانی ، مانند یادآوری مهلت نامه‌ها، دعوت به جلسات و…
امکان تعیین مهلت زمانی پاسخ‌گویی بر روی نامه در زمان ارجاع
امکان ویرایش نامه بعد از امضای اول در شرایط خاص
امکان الصاق برچسب به نامه‌ها جهت جستجوی سریع نامه
اختصاص سطح دسترسی به نامه‌های پایه و پیرو
برگشت نامه به ایجاد‌کننده، در ارسال به خارج از سازمان برای نامه‌های خارجی به صورت خودکار
دسترسی به اتوماسیون اداری از طریق تلفن همراه
مدیریت دقیق مجوزها، نقش‌ها و اختصاص آن به کاربران
امکان تفویض اختیار به تفکیک سطح دسترسی، انواع نامه‌ها، درخواست‌ها در کارتابل‌ها
مدیریت پیام‌ها و مدیریت تابلوی اعلانات صفحه ورودی
حفظ یکپارچگی با سایر سیستم‌ها
تطبیق قابلیت‌های سیستم و گردش کار آن مطابق با نیازهای سازمان
ثبت جلسات کاری در تقویم، مدیریت تقویم و مدیریت صورتجلسه‌ها
امکان گروه‌بندی و پوشه‌بندی و دسته‌بندی نامه‌ها در کارتابل خاتمه‌یافته

زیرسیستم

احکام قضایی
مدیریت درخواست‌ها
مدیریت پرسش و پاسخ

آخرین اخبار