سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

تلفن‌بانک شرکت داتین امکان ارائه خدمات بانکی و پرداخت را با استفاده از بستر تلفن فراهم می‌سازد. با استفاده از این محصول، کاربر بانک این امکان را در اختیار دارد که با شماره‌گیری یک شماره خاص به یک اپراتور تلفنی متصل شود، خدمات بانک به شکل گفتاری به اطلاع او برسد و با شماره‌گیری از طریق صفحه شماره‌گیر تلفن، درخواست خود را ارائه دهد و از خدمات بانک بهره‌مند شود.

امروزه سیستم‌های تلفن گویا و پرداخت تلفنی و اطلاع‌رسانی تلفنی به علت در‌دسترس‌بودن تلفن و راحتی کار، بسیار مورد توجه قرار گرفته و به طبع سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز توجه خاصی به این نوع سرویس‌دهی دارند.

Rate this software-systems
ویژگی‌ها

تلفیق تلفن‌بانک با ماژول TTS
عملیات‌های تک‌سپرده‌ای
تک‌کارتی
تک‌تسهیلاتی
کلیدهای میانبر
دریافت فکس
دریافت شبا
خدمات بدون نیاز به اعتبارسنجی
کاربری آسان
ارائه کامل سرویس‌های بانکی

زیرسیستم

مدیریت سپرده
مدیریت کارت
خدمات فکس صورت‌حساب
عملیات چک
عملیات تسهیلات
اطلاعات سهام
خدمات انتقال وجه
سامانه‌های بانک مرکزی
خدمات تسهیلات
خدمات چک
خدمات بدون کارت
پیگیری خدمات

آخرین اخبار

 
داتین استراتژی خود را بالابردن سطح دسترس‌پذیری افراد جامعه به خدمات مالی و توانمندسازی آنان قرار داده و حالا در یازدهمین سال فعالیتش، بر اساس این استراتژی در بلوط سرمایه گذاری کرد تا پازل خدمات خود را با محوریت توسعه فراگیری مالی بهبود دهد.
 
خودکارسازی خدمات بانکداری سنتی یا همان بانکداری دیجیتال، عنصر اصلی تعامل با مشتری و سودآوری بهتر است. به‌ عبارت ‌دیگر، بانکداری دیجیتال ترکیبی از بانکداری آنلاین و همراه است. بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به خدمات بانکی از طریق وب‌سایت بانک است.
 
هوش مالی یا همان Financial intelligence اصطلاح نسبتا جدیدی است که در میان صاحبان مشاغل و افراد جامعه محبوبیت روزافزونی به‌ دست آورده است. این هوش، مهارتی اکتسابی است که می‌توان با تمرین و تکرار آن را آموخت. به ‌عبارت دیگر هوش مالی توانایی درک و کسب دانش و مهارت در زمینه امور مالی در دنیای کسب‌وکار است.