در دنیای امروز سبک زندگی مردم جامعه با توجه به توسعه فناوریهای نوین همواره درحال تغییر است. از این رو تمایل افراد جامعه به استفاده از خدمات غیرحضوری و سلفسرویس، بیشتر شده است. شرکتهای بیمه این نیازمندی را درک کردهاند و به فکر توسعه زیرساختهای برخط و راهکارهایی برای عرضه آنلاین محصولات خود هستند.
ما در داتین، با بهرهمندی از ابزارهای کارآمد مانند یک شعبه مجازی، پورتال بیمهگذاران و بیمهشدگان ریتون را طوری طراحی کردهایم که شرکتهای بیمه را در این مسیر توانمند سازد تا بتوانند خدمات سلفسرویس را در اختیار مشتریان بالقوه، بیمهگذاران و بیمهشدگان آنها قرار دهد.