پورتال جامع بیمه‌گذاران

در دنیای امروز سبک زندگی مردم جامعه با توجه به توسعه فناوری‌های نوین همواره درحال تغییر است. از این رو تمایل افراد جامعه به استفاده از خدمات غیرحضوری و سلف‌سرویس، بیشتر شده است. شرکت‌های بیمه این نیازمندی را درک کرده‌اند و به فکر توسعه زیرساخت‌های برخط و راهکارهایی برای عرضه آنلاین محصولات خود هستند.
ما در داتین، با بهره‌مندی از ابزارهای کارآمد مانند یک شعبه مجازی، پورتال بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان ریتون را طوری طراحی کرده‌ایم که شرکت‌های بیمه را در این مسیر توانمند سازد تا بتوانند خدمات سلف‌سرویس را در اختیار مشتریان بالقوه، بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان آن‌ها قرار دهد.

ویژگی‌های پورتال جامع بیمه‌گذاران

  • استعلام حق بیمه‌
  • مشاهده آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌های جاری
  • پرداخت حق بیمه
  • پیگیری پرونده خسارت
  • مشاهده کاردکس خدمات درمانی
  • استعلام اندوخته بیمه‌های زندگی
  • پرداخت اقساط وام بیمه عمر
محصولات مرتبط
فناوری برای توانمندسازی صنعت مالی

راهکارهای جامع ما به نیازهای فناورانه بانک‌ها، موسسات مالی و بیمه‌ها پاسخ می‌دهند.