افراد یک سازمان در کار روزمره، برند کارفرمایی را درک می‌کنند

افراد یک سازمان در کار روزمره، برند کارفرمایی را درک می‌کنند

«اصل برند کارفرمایی را افرادی تجربه می‌کنند و شرح و بسط می‌دهند که در حال کار در سازمان هستند. آنچه آنها تجربه می‌کنند چیزی نیست که واحد سرمایه انسانی یا برندینگ برای آنها می‌سازد، در واقع برند کارفرمایی آن موضوعی است که در کار روزمره به آن می‌پردازند.»
حامد حسینی‌نژاد، مشاور مدیرعامل داتین در حوزه سرمایه‌های انسانی، صحبت‌های خود در دومین رویداد برند کارفرمایی را با این جملات شروع کرد. حسینی‌نژاد در پنل «آدم‌ها و سازمان‌ها: جان‌بخشی به برند و فرهنگ کسب‌وکار» به سوال‌هایی درباره شیوه نگاه داتین به مسیر جذب، نگهداشت و خروج سرمایه‌های انسانی پاسخ داد.

جریان داتین را دنبال کنید

تصور کنید در میانه یک بازی فوتبال قرار دارید و در تلاش برای زدن گل بعدی هستید. ناگهان یکی از بازیکنان توپ را با دست می‌گیرد و برای بازیکن بعدی پرتاب می‌کند. شما چه می‌کنید؟ آیا با این خطایی که رخ داده است به بازی ادامه می‌دهید یا احتمالا دست از بازی می‌کشید و منتظر می‌مانید تا داور مسابقه به این خطا رسیدگی کند.
تیم هوش مصنوعی داتین، مقاله‌ ISI خود را در رابطه با پردازش کیوآرکدهای چاپ‌شده، در مجله بین‌المللی ETRI به چاپ رساند و در آن با استفاده از مدل‌های شبکه‌های عصبی عمیق در  پردازش تصویر (image processing)، شیوه‌ای جدید را برای خواندن کیوآرکد معرفی کرد. 
اگر از من بپرسند که داتین در مسیر توسعه‌ای که برای خود ترسیم کرده، به چه سمتی حرکت می‌کند؟ از سه جهت به این سوال پاسخ می‌دهم و اگر در آخر از همه این جهت‌ها برآیند بگیریم، می‌بینیم مسیری ترسیم می‌شود که نشان می‌دهد چطور «توسعه فراگیری مالی» طی این سال‌ها برای داتین اهمیت پیدا کرده‌است.