مراقبت از اعتماد مهم‌ترین اصل در همکاری بانک کارآفرین و داتین
EN
EN
جایزه ملی مدیریت مالی ایران

کسب گواهینامه و تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط داتین

داتین براساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط هیئت داوران، جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورند.

سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران یازدهم بهمن ماه سال جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد، حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.

حالا داتین در اولین حضور خود در این رویداد، موفق به دریافت گواهینامه ملی مدیریت مالی ایران شد و سعید شیرازیان، معاون مالی و عضو هیئت‌مدیره داتین به نمایندگی از شرکت، این جایزه را از داوران رویداد دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دانشگاه فردوسی مشهد روز 13 تیرماه، جشن دانش‌آموختگی دانشجویان مهندسی کامپیوتر را که ورودی سال 1399 بودند، با حمایت مدرسه داتین برگزار کرد. در این مراسم بیش از 100 دانشجوی فارغ‌التحصیل حضور داشتند؛ کسانی که به‌زودی کار خود را در اکوسیستم فناوری کشور آغاز خواهند کرد.
مدیرمحصول بانکداری دیجیتال داتین در سمینار نرم‌افزاری دانشگاه صنعتی شریف:
لیلا پاکروان‌نژاد، مدیرمحصول بانکداری دیجیتال داتین در نخستین سری از سمینارهای نرم‌افزاری دانشگاه صنعتی شریف به ارائه‌ای تحت عنوان «چارچوب چابک مقیاس‌شده» پرداخت و جدیدترین تجربیات خود درباره رویکرد اجایل را برای حاضران تشریح کرد.
داتین در برگزاری سومین دوره مسابقات ملی برنامه‌نویسی Decode Cup (کدگشایی) همراه دانشگاه خاتم شد تا دانشجویان سراسر کشور بتوانند در رویدادی یک‌روزه، دانش برنامه‌نویسی خود را محک بزنند.
داتین و مدرسه داتین، به‌همراهی نخستین سری از سمینارهای نرم‌افزاری دانشگاه صنعتی شریف با نام Sharif Software Seminar Series یا S4 آمده‌اند تا متخصصان داتینی تجربه‌های خود را در حوزه نرم‌افزار با دانشجویان به اشتراک بگذارند.