سواد مالی چیست و چرا مهم است؟/ روش‌هایی برای بهبود سواد مالی

روابط عمومی داتین

روابط عمومی داتین

پس از پیاده‌سازی سامانه مدیریت منابع انسانی داتین (HRM) در بانک‌های پاسارگاد، گردشگری و سرمایه، این بار این سامانه در بانک شهر راه‌اندازی خواهد شد.

سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی داتین (ERP) به سازمان‌ها توانایی یکپارچه‌سازی تمامی فرایندها و داده‌های کلیدی را در یک راه‌حل واحد ارائه می‌دهد. اين سامانه‌ها كه در حال حاضر به‌عنوان يكي از ابزارهاي برنامه‌ریزی و مديريت در جهان مطرح هستند، می‌توانند سیستم‌ها، فرایندها و عمليات سازمان‌ها را يكپارچه کنند و در قالب يك راه‌حل واحد در دسترس کاربران قرار دهند.

مدیریت امور مرتبط با جذب، حضور و غیاب، حقوق ‌و دستمزد، پرسنلی ‌و احکام، تشکیلات ‌و سازمان، ارزشیابی، آموزش، مدیریت سهام کارکنان، بیمه ‌و رفاهی، پورتال اطلاع‌رسانی و سیستم ارسال پیام کوتاه ازجمله زیرسیستم‌های سامانه HRM داتین هستند که به‌صورت اختصاصی برای بانک‌ها طراحی و راه‌اندازی می‌شوند و به این ترتیب فرایندهای مربوط به سرمایه‌های انسانی بانک‌ها را در این حوزه‌ها مدیریت می‌کنند.

تمایز اصلی سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی داتین (ERP) در مقایسه با دیگر محصولات مشابه تولیدشده، تطابق کامل طراحی ساختاری و فرایندی آن با کسب‌وکارهای بانکی و پرداخت و بیمه است. به‌طور‌ی‌که محصول داتین براساس بهین‌روش‌های آنها اختصاصی‌سازی شده است.

Rate this post

مطالب مرتبط

محمد آجدانی از افزایش چندبرابری سقف تسهیلات ویپاد خبر داد
ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد یک بانک تماماً دیجیتال است و تمرکزش ارائه اعتبار خرد به اشخاص حقیقی است. ما در بیش از هزار شهر و در نزدیک به دو هزار روستا مشتری دارای حساب دیجیتال داریم.
آیا با روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد به عنوان شعبه تمام دیجیتال پاسارگاد آشنایی دارید؟
بانک پاسارگاد، همگام با روندهای جدید جهانی و با هدف فراگیری خدمات مالی در سراسر ایران، ترابانک خود با نام «ویپاد» را طراحی و عرضه کرده است. «ویپاد» یک شعبه تمام دیجیتال است که به پشتوانه بانک پاسارگاد و توسط داتین، طراحی و توسعه داده شده است.
 
محصولات بانک پاسارگاد در حوزه امنیت سایبری از جمله CDN بانکی داتین، یک سیستم امنیت سایبری است که به طور همزمان شرایط امنی را با استفاده از آخرین ابزارهای این حوزه برای بانک‌ها فراهم می‌کند.
 
ویپاد که از بهمن‏‌ماه ۱۴۰۰، ارائه خدمات «الآن بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) خود را در قالب طرح پشتوانه به کاربرانش آغاز کرده بود، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، از هفته گذشته خدمات خود را به‌صورت عمومی در اختیار تمام متقاضیان از سراسر کشور قرار داده است.