مراقبت از اعتماد مهم‌ترین اصل در همکاری بانک کارآفرین و داتین
EN
EN
ویپاد- تسهیلات آنلاین

آخرین آمار عملکردی ویپاد: سه میلیون کاربر و اعطای پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد

ویپاد، ترابانک پاسارگاد که توسط داتین طراحی و توسعه داده شده، تا پایان شهریور ۱۴۰۲ توانسته بیش از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بدهد.

اپلیکیشن ویپاد، ارائه‌دهنده نسل جدیدی از خدمات مالی و بانکی دیجیتال است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تا سقف سی میلیون تومان تسهیلات را به‌صورت کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه دریافت کنند. علاوه‌بر خدمات مبتنی‌بر حساب، کارت و تسهیلات، خدماتی نظیر بیمه و سرمایه‌گذاری نیز در ویپاد ارائه می‌شود.

محمد آجدانی، معاون بانکداری نوین داتین با اشاره به عبور ویپاد از سه میلیون کاربر در توضیح چشم‌انداز ویپاد می‌گوید: «ویپاد، سبدی از خدمات مالی ارائه می‌دهد و با تکیه بر مفهوم فراگیری مالی، امکان بهره‌مندی از خدمات متنوع مالی را برای هموطنانمان در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند. در همین راستا، در فاز نخست با تمرکز بر تسهیلات خرد و نیازی که در این حوزه کمتر به آن پرداخته شده، تسهیلات خرد پشتوانه را به شکل کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه ارائه کردیم. ویپاد، طی مدت یک سال و نیم حدود دو میلیون فقره تسهیلات با ارزش پنج هزار میلیارد تومان به اقشار مختلف مردم در بیش از ۸ هزار روستا و ۱۲۰۰ شهر اعطا کرده است.»

آجدانی مسیر توسعه اپلیکیشن ویپاد را گسترش شیوه‌های دریافت آسان و سریع تسهیلات برشمرد و گفت: «ما مسیر بهبود ویپاد را از طریق شنیدن دغدغه کاربران و مشتریان دنبال می‌کنیم و همواره از گرفتن بازخورد از مشتریان استقبال می‌کنیم.»

تفاوت ویپاد با سایر اپلیکیشن‌های مالی این است که فرصت دریافت تسهیلات خرد آنلاین، سریع و شبانه‌روزی و همچنین سرمایه‌گذاری توامان در آن پیاده‌سازی شده و بر پایه رفتار مالی مشتریان و مبتنی‌بر اعتبارسنجی هوشمند، به کاربران خدمات مالی متناسب می‌دهد. ویپاد اکنون از مرز سه میلیون کاربر گذشته و هر کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن، از طیف وسیعی از خدمات مالی بهره‌مند شود.

آخرین نسخه ویپاد را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین:
داتین از جمله مهم‌ترین شرکت‌های ایران در حوزه ارائه راهکارهای مالی به بانک‌هاست و طبق گفته هومن مسگری در 12 سال گذشته موفق به تولید 42 محصول متنوع شده و در جایگاه دومین شرکت عرضه‌کننده این نوع خدمات ایستاده است. عوامل متعددی در کسب این موفقیت نقش دارد که فرهنگ سازمانی و تخصص‌گرایی در صدر آن قرار می‌گیرد. مسگری در این گفت‌وگو علاوه‌بر معرفی شرکت داتین به جزئیات پروژه مهاجرت بانک کارآفرین نیز می‌پردازد.
«زنجیره ارزش؛ مشارکت‌ها و توسعه بازار» موضوع هشتمین شماره فصلنامه فناوری‌های مالی است و از این می‌گوید که شرکت‌ها چطور می‌توانند برای توسعه و گسترش حضور خود در محیط بازار، به تکمیل زنجیره ارزش بپردازند.
فعالان صنایع مالی بر این باورند که با بلوغ نسل بومی عصر دیجیتال و تغییر زنجیره‌های ارزش خدمات مالی، امور مالی تعبیه‌شده در ایران و جهان در سال‌های آینده توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد، اما توسعه آن در ایران احتمالاً درگیر چالش‌هایی خاص شود؛ ازجمله نحوه رویارویی رگولاتور با آن. در این مطلب به سراغ فاطمه حیدری، مدیر محصول منابع بانکداری متمرکز داتین رفتیم و با آنها درباره وضعیت امور مالی تعبیه‌شده در ایران و جهان، مزایا و معایب آن و آینده‌ای که در انتظارش است، صحبت کردیم.
با رویکرد سرمایه‌گذاری در توسعه سازمانی؛
داتین در پیروی از فرهنگ سازمانی فراگیر و با نگاه به سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌های انسانی از سراسر ایران، دفاتر شیراز و قزوین را راه‌اندازی کرد و تعداد دفاتر استانی خود را به چهار رساند.