در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد
مجمع عمومی داتین

مجمع عمومی عادی سالانه داتین برگزار شد  

مجمع عمومی عادی سالانه داتین برای دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور بخشی از صاحبان سهام در محل ساختمان هزاره سوم بانک پاسارگاد برگزار شد.

در این جلسه، گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۰ از منظر عملیاتی و مالی و همچنین برنامه توسعه فعالیت‌های شرکت در آینده به سهامداران این شرکت ارائه شد.

حاضرین جلسه ضمن تقدیر از عملکرد شرکت داتین در سال گذشته در زمینه مهاجرت حوزه منابع بانک‌های ادغامی در بانک سپه، بر اهمیت نقش محصولات و خدمات داتین در بهره‌وری زیرساختی و عملیاتی بانک‌ها و بیمه‌ها و نیز رفع دغدغه‌های این سازمان‌ها در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کردند.

همچنین در حوزه بانکداری دیجیتال با اشاره به فرصت‌های موجود در زمینه فراگیری خدمات مالی در کشور، راهبری کسب‌وکاری سامانه ویپاد در تعامل با بانک پاسارگاد مورد اشاره قرار گرفت.

در پایان این جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و ترازنامه و صورت‌های مالی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه میلیون تومان و طرح تسهیلات «پشتوانه» با سقف سی میلیون تومان، اکنون خبر از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «پیش‌‌درآمد» می‌دهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرح‌های قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است. 
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین تصریح کرد:
محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه نوروزی اقتصاد مدرن از برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت، گفت. او مسیر پیش روی داتین را به فراگیری مالی گره زد و آن را دستاوردی خواند که از طریق آن مردم می‌توانند همیشه و همه‌جا فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی به خدمات مالی دسترسی داشته باشند
اصطلاح «بانکداری بدون Core» یا (Coreless Banking) از محدودیت‌های سیستم‌های Core سنتی پدید آمده و از معماری بانکی‌ای دفاع می‌کند که به یک Core واحد و یکپارچه وابسته نیست. درعوض، از پلتفرم‌های مبتنی‌بر پردازش و ذخیره‌سازی ابری، APIها (رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی) و معماری ریزخدمات (Microservices) برای ایجاد یک زیرساخت بانکی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر استفاده می‌کند.
هفتمین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی یک رویکرد آینده‌پژوهانه در صنعت بانکداری است. این شماره، کرلس بنکینگ را درحالی بررسی می‌کند که تنها چند شرکت در دنیا به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند.